اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

کاندیدای جبهه متحد در نهبندان از برنامه‌هایش می‌گوید / برای تاثیرگذاری در تصویب قوانین جامع آمدم

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان نهبندان گفت: برای تاثیرگذاری در تدوین و تصویب قوانین جامع و مانع وارد عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدم.

کاندیدای جبهه متحد در نهبندان از برنامه‌هایش می‌گوید / برای تاثیرگذاری در تصویب قوانین جامع آمدم

سید صادق نیرومند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: وقتی که یک تجربه چهار ساله را در مجلس شورای اسلامی هفتم در کارنامه دارم و زمانی که یک دوره چهار ساله نیز بلامنقطع به عنوان نماینده سازمان بازرسی کل کشور در مجلس را پشتوانه دارم احساس مسئولیت کردم تا در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد شوم.

وی با بیان اینکه به منظور تاثیرگذاری در تدوین و تصویب قوانین جامع و مانع وارد این عرصه شدم، تصریح کرد: تلاش به منظور تنقیح و پالایش قوانین معارض، موازی و متروک از دیگر اهداف من برای ورود به این صحنه به شمار می‌رود.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان نهبندان ادامه داد: همچنین به منظور پیگیری و اجرایی شدن برخی از مصوبات سفرهای اول و دوم ریاست جمهوری به خراسان جنوبی که برخی از آنها هنوز آغاز نشده است، تلاش می‌کنم.

نیرومند افزود: پیگیری و تلاش به منظور توسعه همه جانبه منطقه از دیگر اهداف من برای ورود به این عرصه محسوب می‌شود.

* برنامه‌های نماینده در آینده یک اشتباه مصطلح است

وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌های شما در آینده چیست، به خبرنگار فارس گفت: من معتقدم برنامه‌ها اختصاص به وزرای پیشنهادی دولت‌ها به مجلس دارد و آنچه امروز به عنوان برنامه‌های یک نماینده مطرح می‌شود تنها یک اشتباه مصطلح است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان نهبندان اضافه کرد: این مهم بدان معناست که نمایندگان در بررسی سوابق وزرای پیشنهادی به دو موضوع برنامه‌های وزیر برای وزارتخانه متبوعه و ارزیابی قابلیت‌های شخصی وی از قبیل تخصص، تجربه و توانمندی برای اجرای برنامه‌های نگاه و رای اعتماد می‌دهند.

* قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین از وظایف مهم نمایندگان است

نیرومند قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین را دو وظیفه و رسالت اصلی یک نماینده دانست و اظهار داشت: اصل 65 قانون اساسی موضوع سوگند نامه در آغاز تشکیل مجالس مبین مسئولیت‌هایی است که بر عهده نمایندگان است.

وی تصریح کرد: مردم را در ارتباط با کار مجلس باید آگاهی بدهیم تا مردم بیشتر در ارتباط با مجلس و اهداف و وظایف آن آشنا شوند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان نهبندان یادآور شد: دخالت یک نماینده در عزل و نصب مدیر و مسئولی قانونی نیست و قانون‌گذار نباید این طور عمل کند.

نیرومند افزود: اما اگر نماینده یک مدیری را بعد از انعکاس درخواست‌های مردمی ضعیف و ناتوان دید از بعد نظارتی مجلس می‌تواند به آن مدیر تذکر بدهد و شعار یک نماینده "دخالت نه و نظارت آری" است.

* ملت با مشارکت حداکثری در انتخابات آتی حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند

وی در پاسخ به این سوال که حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی چگونه و چه تاثیری برای نظام و انقلاب دارد، به خبرنگار فارس گفت: ملت ما از دیرباز نشان دادند که در هر مقطعی که نیاز باشد با شور و گسترده در صحنه حاضر می‌شوند و حماسه‌هایی چون 9 دی‌ ماه و راهپیمایی 22 بهمن امسال را رقم می‌زنند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان نهبندان اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خویش در حال حرکت و پیشرفت است و همین مهم ایجاب می‌کند تا مردم در این انتخابات حضوری حداکثری داشته تا انقلاب اسلامی بهتر و زودتر به اهداف عالیه خویش برسد.

وی ادامه داد: امروز ما در حال چانه‌زنی در باب انرژی هسته‌ای در آژانس هستیم و هرچه حضور ملت گسترده‌تر و حمایت آنها از نظام و اهداف انقلاب بیشتر باشد ما بهتر و زودتر به این موارد دست می‌یابیم.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان نهبندان تصریح کرد: مردم در جمهوری اسلامی ایران مجاز و مختار هستند تا به هر کسی که اصلح تشخیص می‌دهند رای بدهند و وی را برای قانون‌گذاری و موارد دیگر انتخاب کنند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول