اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیوس در گفت‌وگو با فارس:

بازیکنان صنعت‌ساری در برابر پیکان بدشانس بودند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت‌ساری گفت: بازیکنان ما در بازی مقابل پیکان قزوین بدشانس بودند.

بازیکنان صنعت‌ساری در برابر پیکان بدشانس بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرشاد پیوس در نخستین تجربه خود روی نیمکت صنعت‌ساری موفق نبود و در هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در برابر تیم صدرنشین و مدعی قهرمانی لیگ آزادگان در ورزشگاه قدس تهران در یک بازی پرگل چهار بر دو مغلوب شد تا با این شکست تیمش خطر سقوط را بیشتر از گذشته احساس کند.

سرمربی صنعت‌ساری پس از شکست تیمش در برابر تیم صدرنشین و مدعی قهرمانی جدول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بازیکنان ما در بازی مقابل پیکان قزوین بدشانس بودند.

وی بیان داشت: تازه پنج روز است که این تیم را تحویل گرفتم و با دو جلسه تمرین در ساری و تهران در مقابل تیم مدعی پیکان وارد زمین شدیم که به آن صورت بازیکنان آمادگی کامل بدنی برای این بازی سخت نداشتند.

پیوس خاطرنشان کرد: دو تیم صدرنشین و قعرنشین بازی قابل قبولی در تهران به نمایش گذاشتند که فکر می‌کنم باخت حق تیم ما در این بازی نبود.

سرمربی صنعت‌ساری گفت: در نیمه نخست بازیکنان روی سه غفلت سه گل از پیکان قزوین خوردند که این گل‌ها موجب شد که به مرور زمان بازیکنان با تیزهوشی خود دو گل خورده را جبران کنند.

این سرمربی فوتبال ادامه داد: بازی خوبی را بازیکنانم در تهران انجام دادند که فکر می‌کنم عادلانه‌ترین نتیجه تقسیم امتیازات بود که با خوش‌شانسی موقعیت آنها تبدیل به گل شد و موقعیت ما گل نشد.

وی تصریح کرد: هنوز هفت هفته از مسابقات باقی مانده که چهار بازی در خانه داریم که از مدیریت باشگاه و تماشاگران با تعصب ساروی می‌خواهم در چهار بازی حیاتی بازیکنان و کادر فنی صنعت‌ساری را کمک و همراهی کنند.

سرمربی صنعت‌ساری در ادامه عنوان کرد: تیم برای بقا نیاز مبرم به امتیاز دارد و از مسئولان باشگاه می‌خواهم که نظر شورای تامین شهرستان را جلب کنند و چهار بازی خانگی صنعت‌ساری در ورزشگاه شهید متقی برگزار شود.

وی متذکر شد: ورزشگاه شهید متقی در مرکز شهر قرار دارد و مرکزیت ورزشگاه باعث می‌شود که تماشاگران زیادی برای تشویق تیم محبوب خود حاضرشوند.

پیوس در پایان اذعان داشت: کسانی که عاشق ورزش هستند و تیم محبوب شهرشان را دوست دارند باید در بازی‌های خانگی صنعت‌ساری برای تشویق تیم در ورزشگاه شهید متقی حضور یابند.

به گزارش فارس، صنعت‌ساری هم‌اکنون با 15 امتیاز در رده 14 جدول رده‌بندی جای دارد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول