اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 56

اختلال احتمالی در انتخابات الکترونیکی روستاها

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ابهر با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده برای برگزاری انتخابات در شهرستان ابهر به صورت 100 درصد الکترونیکی گفت: تنها نگرانی موجود پوشش مخابراتی برخی روستاها است.

اختلال احتمالی در انتخابات الکترونیکی روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد ربیعی در بازدید استاندار زنجان از ستاد انتخاباتی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه عملیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی از چند ماه پیش آغاز شده است، اظهار کرد: 30 نفر از معتمدان کار نظارت بر انتخابات این شهر را برعهده خواهند داشت.

وی از ثبت نام 13 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان ابهر خبر داد و افزود: چهار نفر از این افراد قبل از آغاز مرحله تایید صلاحیت‌ها انصراف خود را اعلام کردند.

معاون فرماندار ابهر با اشاره به اینکه سه نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر هفت نفر از کاندیداها مشغول تبلیغات برای جلب آرای عمومی هستند.

وی با اشاره به اینکه همه مقدمات برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده است، گفت: 3 هزار و 200 نفر مسئولیت برگزاری انتخابات شهرستان ابهر را برعهده دارند.

ربیعی از برگزاری انتخابات 14 مرکز اخذ رای در سطح کشور به صورت الکترونیکی خبر داد و اضافه کرد: رای گیری در دو شهرستان ابهر و خرم‌دره به همراه شهر هیدج، صائین قلعه و سلطانیه در استان زنجان به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه 214 دستگاه الکترونیکی در شهرستان ابهر مستقر شده است تا کار رای گیری با آنها انجام شود، تصریح کرد: برای این شهرستان 57 دستگاه ذخیره نیز در نظر گرفته شده است.

معاون فرماندار ابهر از برگزاری مانورهای مختلف برای آمادگی برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: آخرین مورد این مانورها در نماز جمعه برگزار شد که بسیار موفق بود.

وی با اشاره به  آماده شدن 240 دستگاه خودرو برای کمک به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان ابهر گفت: 80 دستگاه از این خودروها از ارگان‌های دولتی تهیه شده و بقیه نیز از بخش خصوصی اجاره شده است.

ربیعی تنها نگرانی پیش رو را برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهرستان ابهر عدم پوشش مخابراتی در برخی روستاها عنوان کرد و ادامه داد: هر چند همه هماهنگی‌ها برای به حداقل رساندن مشکلات انجام شده است، ولی اگر مشکل پیش‌بینی نشده‌ای در روند اجرایی پیش بیاید اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات به صورت سنتی انجام شده است.

وی تاکید کرد: ستاد انتخاباتی شهرستان ابهر آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات به صورت سنتی در مناطقی که مشکلاتی وجود داشته باشد دارد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول