اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس دانشگاه شهرکرد:

حضور هوشمندانه در انتخابات پاسخ محکمی به تهدیدات دشمنان است

خبرگزاری فارس: مدرس مراکز دانشگاهی در شهرکرد گفت: حضور فعال، مسئولانه و هوشیارانه مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی پاسخ محکمی به تهدیدات داخلی و خارجی دشمنان خواهد بود.

حضور هوشمندانه در انتخابات پاسخ محکمی به تهدیدات دشمنان است

عبدالله علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین رکن تصمیم‌گیری در نظام اسلامی است که اعضای آن بطور مستقیم با رأی مخفی توسط ملت انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه مجلس موثرین نهادی است که در سرنوشت کشور و استان تأثیر بسزایی خواهد داشت، افزود: با توجه به اینکه تنها مرکز و مرجع تصویب و تدوین قانون بوده، طبق اصول قانون اساسی حق دارد در جمیع مسائل کشور اهم از داخلی و خارجی تحقیق و تفحص کرده و اظهار نظر کند.

علی محمدی با اشاره به ارزیابی وضعیت کنونی و اوضاع سیاسی انتخابات مجلس نهم در این استان، گفت: از آنجایی که مردم می‌دانند ضامن بقا و ثبات کشورشان حضور فعال و مسئولانه و هوشیارانه مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی بوده و همبستگی ملی و مشارکت عمومی پاسخ محکمی به تهدیدات داخلی و خارجی دشمنان خواهد بود، انتخاباتی پرشور و با حرارت خواهیم داشت.

این مدرس دانشگاه محرومیت‌زدایی از چهره استان را از جمله ضرورت‌های امروز استان برشمرد و گفت: توجه به فرهنگ دینی، ملی و بومی مردم، توسعه کشاورزی و آب استان، توجه به صنعت و گردشگری در استان از دیگر ضرورت‌های این استان است.

وی با اشاره به شاخص‌های نماینده اصلح، گفت: از آنجایی که در نظام اسلامی هرگونه مسئولیت و پستی به‌عنوان یک امانت الهی محسوب می‌شود، لذا نماینده‌ای که می‌خواهد این مسئولیت را بر عهده بگیرد باید دارای ویژگی‎های شاخص و اصلح باشد.

علی محمدی ادامه داد: مدیر و مدبر باشد، اهل عمل بوده و کمتر شعار دهد، خدا ترس باشد، ساده زیست و دردشناس، عدالت‌محور و عادل باشد، به قانون و حدود الهی احترام بگذارد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: شیفته خدمت و نه طالب دنیا و قدرت، به میثاق با مردم پای بند باشد، افق بلند نظری به محرومان، هماهنگی با ولایت مطلقه فقیه، عدم گروه گرایی و باندبازی، افشاگر دشمن داخلی و خارجی، اصلاح بین مردم و حاکمیت، حرکت بر محور اسلام و وفادار به قانون اساسی از دیگر این شاخصه‌ها به‎شمار می‏رود.

وی در پاسخ به این سوالی درباره جریان انحرافی، گفت: روند شکل‌گیری این جریان با اتخاذ یک رشته مواضع و ابراز یک سری اظهارنظرهای جنجالی و تنش‌زا از سوی یکی از چهره‎های سیاسی آغاز شد.

علی محمدی ادامه داد: این جریان حرکت بدون شناسنامه، بدون تابلو و با چراغ خاموش را در دستور کار خود قرار داده که اگر بخواهیم ویژگی‌های این جریان را در قالب‌های شناخته شده سیاسی بگنجانیم، به مقوله «باند سیاسی» می‌رسیم باندها هم بر این باورند که هر کس با ما نیست بر ماست.

وی اضافه کرد: این جریان به دنبال مصادره نظام جمهوری اسلامی به جای مقابله با آن است که نخستین گام، بی‌ثبات سازی رهبری در نظام و بی‌اعتبار سازی ولایت فقیه و بازوان ولایت از یک سو و منزوی ساختن مرجعیت و روحانیت از سوی دیگر است.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول