اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی همدان خبر داد

آغاز ذخیره‌سازی میوه و مرکبات شب عید در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی همدان گفت: ذخیره‌سازی میوه و مرکبات شب عید در همدان از امروز آغاز شده تا به این واسطه مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

آغاز ذخیره‌سازی میوه و مرکبات شب عید در همدان

علیرضا شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه فروش بهاره همدان در اسفندماه سال جاری، اظهار کرد: کسانی که تمایل به غرفه‌دار شدن و شرکت در این نمایشگاه را دارند، علاوه بر لزوم ارائه کالای باکیفیت باید قانونمند بوده و پروانه کسب داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه متقاضیان شرکت در نمایشگاه فروش بهاره همدان باید مجهز به صندوق مکانیزه فروش نیز باشند، گفت: بر اساس ماده 71 قانون نظام صنفی، همه فروشندگان باید صندوق مکانیزه فروش داشته باشند اگر چه در حال حاضر با رایزنی‌های انجام شده رایانه جایگزین صندوق مکانیزه فروش شده است.

رئیس مجمع امور صنفی همدان افزود: در حال حاضر مجهز شدن فروشندگان به رایانه نیز مورد قبول است به شرطی که نرم افزار مشخص و مخصوص آن نصب شده باشد.

وی با بیان اینکه با شرکت در نمایشگاه فروش بهاره همدان، اولویت با تولیدکنندگان داخلی است که کیفیت کالای بالایی نیز داشته باشند، با بیان اینکه واقعیت این است که موافق برگزاری نمایشگاه بهاره نیستیم، متذکر شد: باید کاری کنیم که کل بازار ما تبدیل به نمایشگاه شود.

شمس در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در بحث تنظیم بازار بحث ذخیره‌سازی میوه و مرکبات مطرح است، اذعان کرد: در این زمینه جای هیچ‌گونه نگرانی نیست چرا که در همدان به اندازه کافی میوه ذخیره سازی میشود که این مهم از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مرکبات از مازندران و ساری و عمدتاً از شهرهای شمالی کشور و سیب هم که از استانهای غربی کشور در همدان ذخیره‌سازی می‌شود، تصریح کرد: پیشنهاد به متولیان تنظیم بازار میوه این است که کیوی که محصولی داخلی است نیز جزو سبد خانوار قرار بگیرد.

رئیس مجمع امور صنفی همدان ابراز کرد: ما آمادگی این را داریم که میوه مناسب و با کیفیت بالا و قیمت مناسب  را برای شب عید شهروندان در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول