اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/96

انتخابات به معنای تعیین سرنوشت مردم به دست خویش است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: انتخابات به معنای تجلی حضور و ظهور مردم در صحنه و تعیین سرنوشت آنان به دست خودشان است.

انتخابات به معنای تعیین سرنوشت مردم به دست خویش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در مسجد جامع شهر دماوند برای حاضران از اهمیت انتخابات سخن گفت و بر حضور حداکثری مردم در صحنه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز نظام سلطه شاهد به تحقق رسیدن آرمان‏های انقلاب اسلامی در بیرون از مرزهای ایران است، تصریح کرد: دشمن علی‏رغم تمامی ترفندها و توطئه‏ها در راستای ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهدیم که این انقلاب چگونه با صدور به تمامی جهان، زمینه بیداری اسلامی را در کشورهای مسلمان فراهم ساخته است.

نماینده عالی دولت در دماوند با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‏های اخیر خود، اهداف دشمن را نقش بر آب کردند و ملت ایران با سرمشق قرار دادن سخنان رهبری در روز 22 بهمن بار دیگر با آرمان‏های انقلاب و امام راحل تجدید پیمان بستند و این مقدمه‏ای برای حضور آنان در حماسه 12 اسفند خواهد بود.

وی علت ناکامی دشمن را در روز 25 بهمن ماه عدم حمایت مردمی از برنامه‏های آنان دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات و حضور حداکثری یک تکلیف برای همه است و دشمن خواهد دید که مردم ایران چگونه با شور و اشتیاق به صحنه می‏آیند و انزجار خود را به غرب نشان می‏دهند.

قاسمی‏فرزاد با اشاره به اهمیت مجلس به عنوان "عصاره فضائل ملت" گفت: مجلس خانه ملت ایران است و فردی که احساس وظیفه کرده و در این عرصه حضور یافته، لازم است امانتداری را چه در دوران تبلیغات و چه در مجلس حفظ کند.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: داشتن تخصص، تعهد، ولایت‏مداری، وظیفه‏شناسی و ایجاد تسهیل در خدمت‏رسانی به مردم از مواردی است که می‏توان در انتخاب یک فرد اصلح به عنوان نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی جست‏و‏جو کرد.

وی از نامزدهای انتخاباتی در دوران تبلیغات خواست تا رعایت اخلاق انتخابات را سرلوحه کار خود قرار دهند و از هرگونه تخریب، اطلاع رسانی نادرست، ایجاد شایعه و شائبه خودداری کنند؛ زیرا این مهم خود زمینه ایجاد فتنه و آشوب را به نفع دشمن فراهم می‏سازد.

قاسمی‏فرزاد تاکید کرد: مهم‏ترین وظیفه یک نماینده مجلس تدوین قوانین و نظارت بر حسن اجرای قانون است تا زمینه تسهیل روند امور مردم فراهم شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول