اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

گفت‌وشنودهای انتخاباتی نهبندان / کاندیداها بر سر مکان یک کارخانه دعوا دارند

خبرگزاری فارس: گفت‌وشنودهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه حکایت از دعوای تبلیغاتی بر سر مکان یک کارخانه خبر دارد.

گفت‌وشنودهای انتخاباتی نهبندان / کاندیداها بر سر مکان یک کارخانه دعوا دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، کاندیداهای نهمین دوره مجلس و شورای اسلامی حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه همچنان به تبلیغات وسیع و گسترده خویش در این شهرستان ادامه می‌دهند.

* شنیده شده است که برخی از نامزدها که فعلا روی کاغذ دارای رای بیشتری هستند به جلسات خصوصی و عمومی در روستاها و شهرها روی آورده و از ریش‌سفیدان التماس دعا داشتند.

* همچنین شنیده‌های انتخاباتی خبرنگار فارس از این مهم حکایت دارد که دو تن از نامزدهای انتخاباتی نهبندان دیروز در مراسم ترحیم یکی از روستائیان روستای سیدال، در آنجا حضوری گسترده و اکثر حامیان و طرفداران خویش را همراه داشتند. تبلیغات نامزدها گاها به جلسات ترحیم و مراسم ختم مردگان هم کشیده می‌شود که البته این مهم تنها برای کاندیداهای نهبندانی نیست بلکه یک موضوع برای تمامی نامزدهای انتخاباتی در سطح کلان کشور است.

همچین این دو کاندیدا بعد از شرکت در مراسم ترحیم به سخنرانی و جلسه در جمع مردم پرداختند که یکی از این نامزدها گفته من کارخانه سیمان خاکستری را به نهبندان می‌آورم و همچنین گفته شده که یکی از کاندیداهای دیگر این حوزه در میان مردم منطقه‌ای دیگر گفته من این کارخانه را به سربیشه می‌آورم و با نفوذی که دارم تمام اعتبارات و کارهای آن را می‌توانم سریعا جذب و انجام دهم.

* طی روز گذشته یکی از کاندیداهای نهبندان در شهرستان سربیشه و در جمع مردم این شهرستان مراسم سخنرانی داشته و طبق گفته‌ها و شنیده‌ها این نامزد آنچنان سخنرانی مطلوبی و خوبی را در سربیشه نداشته است.

* برخی از مردم نهبندان به دلیل اینکه بیشتر دست‌اندرکاران ستادهای تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نهبندان از کارکنان ادارات هستند، ابراز گلایه و نارضایتی دارند و می‌گویند کارکنان باید حداقل در ساعات اداری در خدمت مردم باشند و در ساعات غیر اداری می‌توانند به تبلیغ کاندیدای مورد نظر خویش بپردازند.

* شنیده شده برخی از روسا، مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ساعات اداری با درخواست مرخصی از مقام بالاتر خود و در ساعات غیر اداری به طور آزادانه در ستادهای تبلیغات انتخاباتی و به تبلیغ نامزد مد نظر خویش مشغول هستند.

* برخی از نامزدهای نهبندان شنیده شده در مراسمات عمومی و جلسات خصوصی خویش به تخریب و غیبت از سایر نامزدها مشغول می‌شوند که اذهان عمومی مردم نهبندان این مهم را غیر معقول و غیر منصفانه می‌دانند.

* دیده و شنیده شده که برخی از اصحاب رسانه این شهرستان به طور ویژه و خاص برای نامزد مورد علاقه خویش تبلیغ و فعالیت و گاه جلسات خصوصی با مردم دارند.

* اذهان عمومی مردم نهبندان همچنان از کثرت نامزدهای انتخاباتی شهرستان ابراز نارضایتی و گلایه دارند.

* مسئولان و عوامل اجرایی انتخابات نهبندان ساعات و مکانی خاص را برای مناظرات کاندیداهای شهرستان در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) نهبندان در نظر گرفتند که هم‌اکنون جلسه پرسش و پاسخ مراد هاشمزهی در این محل آغاز شده است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول