اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

فراهم بودن شرایط برگزاری انتخابات در روستاهای چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: شرایط برگزاری انتخابات در دورافتاده‌ترین روستاهای چالدران فراهم است.

فراهم بودن شرایط برگزاری انتخابات در روستاهای چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در بازدید از راه و ترابری چالدران اظهار داشت: با توجه به فصل بارش‌ها و شرایط خاص اقلیمی منطقه تمامی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری آماده بوده و در صورت بارش برف راهداران به سرعت اقدام به بازگشایی راه‌ها می‌کنند تا انتخابات 12 اسفند با حضور گسترده مردم برگزار شود.

وی افزود: در حال حاضر تمام راه‌های روستایی شهرستان چالدران باز و در شرایط تردد آسان است و همه امکانات اداره راه و ترابری این شهرستان نیز برای تسهیل انجام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیج شده است.

قلی‌پور ادامه داد: راهداران با توجه به اقلیم کوهستانی منطقه و کمبود امکانات راهداری در سخت‌ترین شرایط ارائه خدمت می‌کنند از این رو با توجه به قرار گرفتن در ایام انتخابات راهداران باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هیچ راهی بسته نماند و همه مردم منطقه در دورافتاده‌ترین روستاها نیز بتوانند در تعیین سرنوشت خود در 12 اسفند سهیم باشند.

این مسئول گفت: با توجه به بارش‌های 10 روز گذشته تعدادی از راه‌های روستایی نیاز به آماده‌سازی برای تردد داشت که با تلاش راهداران این امر محقق شده است و راه‌های روستایی شهرستان چالدران در شرایط مساعد قرار دارد.

فرماندار چالدران اظهار امیدواری کرد: امیدواریم در سایه تلاش‌های راهداران در 12 اسفند راه‌های باز با شرایط مساعد برای تردد و انتقال صندوق‌های اخذ رای داشته باشیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول