اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجلس نهم:

مردم‏سالاری حقیقی ایران در انتخابات جلوه‏گر می‏شود

خبرگزاری فارس: کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه، 12 اسفند را جلوه‏گاه مردم‏سالاری حقیقی ایران اسلامی و دموکراسی پوشالی جهان استکبار توصیف کرد.

مردم‏سالاری حقیقی ایران در انتخابات جلوه‏گر می‏شود

اشرف آهنگرسله‏بنی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در دورانی که به دلیل زیاده‏خواهی‏های استکبار، کشور با مشکلاتی در سیاست خارجی مواجه است؛ نباید مشکلاتی مشابه در داخل کشور نیز به وجود آید.

وی ادامه داد: حماسه حضور از سوی مردم کشور ورای گزینش فرد یا گروهی خاص باید در چنان سطح گسترده‏ای جلوه‏گر شود که دشمنان این مرز و بوم اسلامی از وحشت بر خود بلرزند.

آهنگر‏سله‏بنی، ایران را کشوری پیشگام در امر دموکراسی اسلامی در سطح جهان خواند و افزود: در سایه الطاف باری تعالی، رهبری امام راحل عظیم‏الشان (ره) و ایثارگری‏های مردم غیور، ایران نخستین کشور برپا کننده دموکراسی اسلامی در جهان بود.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: در حال حاضر نیز کشور اسلامی ایران برگزار کننده بزرگ‏ترین نشان مردم‏سالاری یعنی انتخاباتی کاملا آزاد در میان دیگر ملل اسلامی است.

وی با اشاره به خیزش‏های بیداری اسلامی در منطقه یادآور شد: در دو سال اخیر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شاهد تحولات شگرف بسیاری بود.

آهنگر‏سله‏بنی ادامه داد: حاصل این تحولات ناشی از بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران سقوط و یا دست‏کم لغزش یک به یک دیکتاتورهای خودکامه وابسته به دستگاه استکبار بود.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه اضافه کرد: اما نکته قابل تامل در این میان الگوبرداری دیگر انقلابیون کشورهای اسلامی از مردم ایران است.

وی افزود: در حال حاضر، نگاه مردم ملل اسلام‏طلب و آزادی‏خواه کشورهای اسلامی منطقه به حرکت مردم ایران است که آیا نمونه عملی آنها همچنان بر تداوم مسیر رو به پیشرفت خود پایبند بوده و دلگرم است یا خیر.

آهنگرسله‏بنی ادامه داد: اگر حضوری گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صورت گیرد، آنگاه مردم دیگر ملل جهان نیز با توان روحی بیشتری مسیر ظلم‏ستیزانه خود را ادامه می‏دهند.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه با اشاره به گستاخی استکبار جهانی در سه دهه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، استکبار جهانی و نظام سلطه نیز دلخوش به حضور کم‏رنگ مردم در پای صندوق آراست.

وی تصریح کرد: اما مردم ایران اسلامی در روز 12 اسفند بار دیگر گرد یاس و ناامیدی را بر صورت زیاده‏خواهان غربی پاشیده و موجبات خشنودی روح پرفتوح شهدای گلگون‏کفن را فراهم می‏سازند.

آهنگرسله‏بنی اضافه کرد: مردم به خوبی آگاه هستند که استکبار هرگز به دنبال خیر و خوشی این امت شهیدپرور نبوده و نیست؛ بلکه صرفا منافع خود را در این وضع رو به اضمحلال نظام سرمایه‏داری دنبال می‏کند.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه با اشاره به سخنان امام جمعه شهرستان دماوند در نماز جمعه گذشته این شهر افزود: همان‏گونه که امام جمعه دماوند در نماز جمعه اخیر این شهر بدان اشاره کرد، همه باید ورای شخص و حزب تنها حضوری حداکثری در انتخابات را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول