اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شیراز:

آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شیراز گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات در شهرستان شیراز پیش‌بینی شده است.

آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 551 شعبه رای‌گیری برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شیراز پیش‌بینی شده است.

جواد زرین‌کلاه بیان داشت: در مجموع بیش از 10 هزار نفر برگزاری انتخابات مجلس در شهرستان شیراز را بر عهده دارند.

زرین کلاه ادامه داد: 14 دوره آموزشی برای عوامل اجرایی در برگزاری باشکوه و سالم انتخابات برگزار شده است و امیدواریم حضور مردم نیز حماسه‌آفرین باشد.

وی تصریح کرد: از 86 نامزد انتخاباتی در شهرستان شیراز پنج نفر آنان انصراف داده و لیست نهایی داوطلبان در حال حاضر 81 نفر است.

فرماندار شیراز ادامه داد: به ازای هر چهار شعبه رای‌گیری یک نماینده نامزدهای انتخاباتی می‌توانند در محل شعبه‌های اخذ رای حاضر شوند.

زرین‌کلاه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مستندسازی تخلف‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: تمام این تخلف‌ها عکسبرداری شده و در پرونده داوطلبان درج می‌شود.

وی ادامه داد: با نامزدهای متخلف نیز برخورد جدی شده و از این پس نیز تا برگزاری انتخابات این نظارت‌ها بیش از پیش ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول