اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

نمایندگان باید به حوزه وظایف خود آگاهی داشته باشند

خبرگزاری فارس: مسئول کانون فرهنگی حوزه بسیج دانشگاه بیرجند گفت: نمایندگان باید به حوزه‌ وظایف خود آگاهی داشته و در حوزه‌ خود فعالیت کنند.

نمایندگان باید به حوزه وظایف خود آگاهی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وحید جوان پیش از ظهر امروز در راستای سلسله نشست‌های انتخاباتی خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی به بیان دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداخت.

وی گفت: مردم ایران در طول تاریخ انقلاب نشان داده‌اند که مردمی ولایت‌مدار هستند، به نقش ولی فقیه در کشور اذعان دارند و در همه حال به پیام ولی فقیه عمل می‌کنند تا جواب دندان‌شکنی به دشمنان ایران اسلامی بدهند.

مسئول کانون فرهنگی حوزه بسیج دانشگاه بیرجند بیان کرد: نمایندگان در ابتدا باید به حوزه‌ وظایف خود آگاه باشند و تنها در این حوزه فعالیت و کارهای خود را بر اساس خدمت به مردم اولویت‌بندی کنند.

جوان با بیان اینکه مهم‌ترین ملاک پایبندی به اصول ولایت و التزام به ولایت فقیه است، تأکید کرد: نمایندگان باید به فرمایشات ولایت ولی فقیه گوش کنند و فراموش نکنند که برای خدمت به مردم آمده‌اند.

وی گفت: رسانه‌های بیگانه علیه ایران تبلیغاتی انجام داده‌اند و ما در حماسه 9 دی ثابت کردیم که پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

مسئول کانون فرهنگی حوزه بسیج دانشگاه بیرجند افزود: یکی دیگر از صحنه‌هایی که مردم باید خودشان را نشان بدهند انتخابات است، در نتیجه‌ با شرکت ما در انتخابات نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌‌شود و این مهم‌ترین تاثیر انتخابات خواهد بود.

جوان گفت: غرب دشمن آشکار ما است و از دشمن آشکار توقع دشمنی می‌رود و بدون شک آنها این بار هم سعی در خراب کردن روحیه‌ مردم دارند و در انتخابات تلاش می‌کنند تا روحیهی مردم را ضعیف کنند ولی این ما هستیم که با حضورمان آنها را مایوس خواهیم کرد.

وی بیان کرد: دانشجویان قشری هستند که بینش سیاسی دارند و به همین دلیل هم با بصیرتی که اکثر دانشجویان دارند در این انتخابات شرکت کرده و حامی نظام و انقلاب خواهند بود.

مسئول کانون فرهنگی حوزه بسیج دانشگاه بیرجند افزود: نمایندگان نباید از حیطه وظایف خود خارج شده و باید به اصول پایبند و در زمینه اطلاعاتی و عملی قوی باشند و به وظایف خودشان در حد توان عمل کنند تا شرمنده‌ مردم نباشند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول