اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

کاندیداها با حضور در بین دانشجویان از دغدغه‌های آنها باخبر شوند

خبرگزاری فارس: قائم مقام انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه بیرجند گفت: کاندیداها باید با حضور در جمع دانشجویان از دغدغه‌های آنها با خبر شوند.

کاندیداها با حضور در بین دانشجویان از دغدغه‌های آنها باخبر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا زمانی پیش از ظهر امروز در راستای سلسله نشست‌های انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی به بیان دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداخت.

وی اظهار داشت: امید است در این دوره انتخابات هم همچون سایر دوره‌های انتخاباتی گذشته حضور پرشور و گسترده مردم را شاهد باشیم.

قائم مقام انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه بیرجند گفت: نظام اسلامی هیچ‌گاه از جانب مردم ضربه نخورده و نخواهد خورد.

زمانی بیان کرد: مردم ما همیشه پیش روی خواص بوده‌اند و با حضور خود در راهپیمایی‌ها دهان دشمنان اسلام و ایران را بسته‌اند.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک نماینده اظهار داشت: از جنس مردم بودن، پاک بودن از لحاظ اقتصادی، جدایی از جریان فتنه و انحراف و عدم وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت از جمله ویژگی‌های یک نماینده است.

قائم مقام انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه بیرجند ادامه داد: امید است که تمامی کاندیداها در فضای سالم اخلاقی به تبلیغات بپردازند و خود را برای مردم عرضه کنند.

زمانی بیان کرد: نمایندگان نباید با حرکات نسنجیده فضای اختلافی را در انتخابات به وجود بیاورند و در راستای تکمیل پازل دشمن حرکت کنند.

وی تصریح کرد: اکنون که در اوج بیداری اسلامی هستیم و سایر کشورها از تاثیرپذیری انقلاب ایران اسلامی است که به این پیروزی‌ها دست یافته‌اند، این انتخابات هم می‌تواند امیدی برای این کشورها باشد که بتوانند نمونه‌ای از مردم سالاری دینی را برای پای‌ریزی تئوری‌های سیاسی این انقلاب‌ها و کشورها الگوبرداری کنند.

قائم مقام انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه بیرجند گفت: دانشجویان همیشه پا به پای انقلاب حرکت کرده‌ و یار و یاور رهبری و نظام اسلامی بوده‌اند و حوادث سال 88 به خوبی نقش جوانان به ویژه دانشجویان را به خوبی نشان داد.

زمانی بیان کرد: اکنون که در این برهه زمانی حساس قرار گرفته‌ایم همه دانشجویان با حضور پررنگ خود باز هم مهر باطلی به تبلیغات واهی دشمن زده و برگ زرین دیگری در کتاب انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

وی اظهار داشت: امید است که کاندیداها با حضور در بین دانشجویان از دغدغه‌های آنان با خبر شده و در راستای اعتلای فرهنگ دانشجویی تلاش کنند.

قائم مقام انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه بیرجند گفت: بدون شک رسانه‌های بیگانه همچون سال‌های گذشته با سیاه‌نمایی و تبلیغات تمام تلاش خود را برای حضور کمرنگ مردم به کار خواهند گرفت ولی مردم آگاه و بیدار ما هرگز نخواهند گذاشت که آرمان‌های اصیل انقلاب با این تحرکات خاموش شود.

زمانی گفت: امسال هم همچون سال‌های گذشته با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری را بر جای خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول