اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

قاسمی: ارتقای زیرساخت‌های اقتصادی منطقه نیازمند توجه بیشتر است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان گفت: تأمین و ارتقای زیرساخت‌های اقتصادی منطقه نیازمند توجه بیشتر است.

قاسمی: ارتقای زیرساخت‌های اقتصادی منطقه نیازمند توجه بیشتر است

رحمت‌الله قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: بنده به دلیل احساس مسئولیت و اینکه منطقه نیاز به پیشرفت و توسعه دارد وارد این عرصه شدم.

وی تصریح کرد: اگر خداوند بخواهد و در این رقابت موفق شوم می‌خواهم با توجه به تجربه‌های اجرایی خویش گام‌های اساسی برای این منطقه بردارم.

کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان با بیان اینکه تأمین و ارتقای زیرساخت‌های اقتصادی منطقه نیازمند توجه بیشتر است، افزود: البته به دو وظیفه خویش یعنی تصویب و نظارت بر حسن اجرای قوانین واقفم اما اگر منتخب شدم می‌خواهم به این موارد نیز توجه جدی داشته باشم.

قاسمی در پاسخ به این سؤال که برنامه‌های شما در آینده چیست، به خبرنگار فارس در نهبندان گفت: برنامه‌ریزی برای مسائل زیربنایی به ویژه زمینه‌های اقتصادی و بیکاری یکی از برنامه‌های مهم بنده به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سه مرکز آموزش عالی در این شهرستان، برای اشتغال و تخصص این قشر تحصیل کرده برنامه‌های خوبی را در نظر گرفتم.

کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان اضافه کرد: بهره‌برداری و اصل سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن این منطقه با حمایت بخش خصوصی و دولت با توجه به اینکه 60 درصد معادن خراسان‌جنوبی در نهبندان واقع شده است، یکی از برنامه‌های مهم اقتصادی و اشتغال‌زایی بنده است.

قاسمی یادآور شد: برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در زمینه مشاغل خانگی که خوش‌بختانه هم‌اکنون دولت و مجلس به آن اهمیت ویژه‌ای دارند را نیز در راستای کار خویش قرار داده‌ام.

وی با اشاره به اینکه فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی گسترده و اهمیت به امور ورزشی با توجه به تشکیل وزارتخانه جدید ورزش و جوانان در برنامه‌های من قرار دارد، اظهار داشت: در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه و رفع مشکلات آنها با همکاری مسئولان شهرستان به منظور حل تنها مشکل اساسی نهبندان یعنی اشتغال تلاش می‌کنم.

کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان در پاسخ به اینکه نظر شما در ارتباط با مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات چیست، تصریح کرد: بنده شخصاً برای حضور گسترده مردم در انتخابات نهایت تلاش خویش را به کار می‌گیرم و حضور پرشور مردم در انتخابات سبب می‌شود تا ابتدا دشمنان از این نظام و ملت ناامید شوند و نیز نظام اسلامی با این پشتوانه قوی و حمایت آنها می‌تواند به اهداف عالیه خویش زودتر دست یابد.

قاسمی افزود: نظام اسلامی متکی به آرای مردم است و ملت در انتخابات گذشته این انقلاب ثابت کردند که همیشه در راه ولایت و نظام اسلامی ثابت قدم هستند و برای همیشه ثابت‌قدم باقی می‌مانند و این مهم را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر به همگان نشان می‌دهند.

وی در پاسخ به اینکه سوابق اجرایی شما چیست، گفت: رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زابل، قائم‌مقام مدیرکل کشاورزی سیستان و بلوچستان در امور پشتیبانی جبهه و جنگ، مدیر شرکت خدمات مهندسی آب و خاک منطقه خراسان بزرگ، مشاور معاون وزیر در امور آب و خاک و رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن متخصصان ایران در استان تهران از اهم سوابق اجرایی من به حساب می‌آید.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان اظهار داشت: با بکارگیری سه عنصر مهم علم، تجربه و عمل علاوه بر هوشیاری در قانون‌گذاری تلاش خودم را به منظور افزایش سهم منطقه در امورات عمرانی و زیربنای مصرف می‌کنم.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول