اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره کانون مهندسان بابلسر:

دستاوردهای مهندسان بابلسر نمایشگاه شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره کانون مهندسین شهرستان بابلسر گفت: نمایشگاه دستاوردهای مهندسی در بابلسر برگزار شد.

دستاوردهای مهندسان بابلسر نمایشگاه شد

محمد توسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف رشد و اگاهی عمومی نسبت به توانمندی‌های مهندسان شهرستان در هشت محور برگزار شد.

وی افزود: کانون مهندسان بابلسر که در سال 1365 با شش عضو تشکیل شده و هم‌اکنون با دارا بودن 499 عضو به فعالیت خود مشغول است.

توسلی بیان داشت: نشان‌دادن توانمندی و فعالیت‌های مهندسان از طراحی، نظارت، ساخت و اجرای نقشه‌ها، نشان دادن عکس‌هایی از زلزله اخیر، بم، ترکیه و معرفی آخرین نرم افزارها به مهندسان، آشنایی مهندسان با آخرین ابزار وسایل مهندسی روز، معرفی آیین‌نامه و مقررات ملی به مهندسان، معرفی کتاب‌های مهندسی تخصصی و کاربردی برای مهندسان، معرفی رشته‌های هفت‌گانه از طریق تراکت و بروشور، معرفی عملکردها و فعالیت‌های کانون و دفترهای نمایندگی و جایگاه‌های قانونی آنها در سطح شهرستان از محورهای اصلی این کانون است.

وی افزود: هدف از نشان‌دادن عکس‌هایی از زلزله به این معنا بود اگر ساختمانی برابر مقررات ملی نباشد یا در ساختمانی نظارت درست انجام نشود اتفاق‌هایی که در این زلزله‌ها می‌افتد با وجود مهندسان چه کاربردهایی دارد و نقش و جایگاه آنها مشخص می‌شود.

رئیس هیئت مدیره کانون نظام مهندسان بابلسر اذعان داشت: ادامه روند فعالیت‌های صنفی، اجرای عملیات احداث دیوار زمین کانون، ادامه روند برگزاری کلاس آموزشی اتوکد و برگزاری کلاس پیشرفته بتنی و فلزی، پیگیری در برگزاری کلاس‌های آموزشی دوره ارتقا و تمدید پایه مهندسان از مهم‌ترین برنامه‌های شش ماهه سال آتی است.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول