اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نبود سالن با گنجایش 2000 نفر در شیراز

مراسم روز مهندس در دو سانس برگزار شد

خبرگزاری فارس: نبود سالن کنفرانس با گنجایش بیش از 2 هزار نفر باعث شد تا مراسم روز مهندس در دو سانس در تالار حافظ شیراز برگزار شود.

مراسم روز مهندس در دو سانس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس سازمان نظام مهندسی فارس پنج‌شنبه‌شب در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم در قالب دو برنامه، برگزار و 55 مهندس استان فارس تجلیل شدند.

محسن معین افزود: بیش از 2 هزار نفر از مهندسان متقاضی شرکت در مراسم روز مهندس بودند که سالنی با گنجایش این تعداد را در شیراز نداشتیم و مجبور به برگزاری مراسم در دو سانس شدیم.

معین با بیان اینکه در حال حاضر 13 هزار و 500 مهندس در استان فارس فعال هستند ابراز داشت: تأثیرگذارترین،‌ کم‌حاشیه‌ترین، پیشروترین و فعال‌ترین سازمان نظام مهندسی کشور در فارس فعال است.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه این سازمان از چه کاندیدایی حمایت می‌کند ابراز داشت: سازمان نظام مهندسی فارس مانند دوره‌های گذشته انتخابات، حضوری پررنگ و تأثیرگذار در صحنه انتخابات مجلس نهم دارد.

معین ابراز داشت: نظام مهندسی در انتخابات مجلس از هیچ گروه و لیست و فردی به طور رسمی حمایت نمی‌کند و افرادی که شایسته حضور در مجلس بوده و دارای تعهد، تخصص و تأثیرگذار در عمران و آبادانی استان بوده‌اند را حمایت می‌کند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول