اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان خبر داد

آغاز اجرایی شدن 17 پروژه مهندسی رودخانه در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان از آغاز اجرایی شدن 17 پروژه مهندسی رودخانه در گلستان خبر داد.

آغاز اجرایی شدن 17 پروژه مهندسی رودخانه در گلستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، ایرج حیدریان اظهار کرد: 17 پروژه مهندسی رودخانه‎های استان با هدف تعریض، ترمیم و حفظ دیواره رودخانه‎ها در برابر سیل، مشخص کردن حد حریم و بستر به منظور حفظ و حراست از انفال و بهره برداری بهینه از رودخانه‎ها هم اکنون در حال اجرایی شدن است.

وی با بیان اینکه مدت زمان چهار ماهه اجرای این پروژه‎ها تصریح کرد: دیواره‎سازی رودخانه‎های زیارت، گرگانرود، نیلبرگ، خرمارود، چهل‎چای، ساری‎سو و حوضه خلیج و قره‎سو، رپر گزاری (علامت‎گذاری) رودخانه‎های انجیراب و قره‎سو، گز وطنا و غازمحله، کبودوال و قوشکرپی و لایروبی رودخانه‎های حوضه خلیج و نکارود، حوزه اترک و قره‎سو از جمله اقدامات اجرایی مهندسی رودخانه‎ها است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان تاکید کرد: انجام مطالعات مرحله دوم رودخانه‎‎های گرگان، کردکوی و علی‎آبادکتول از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته است.

گفتنی است محل اجرای این پروژه‎ها در شهرستان‎های گرگان، گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، مراوه‎تپه، بندرگز، بندرترکمن و کردکوی است که هزینه‎ای بالغ بر 15 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است. 

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول