اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه تقدیر از دانشجویان محجبه مطرح شد

چادر نماد عزت بانوان مسلمان است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: چادر، نماد عزت و شرف زنان مسلمان و سلاحی برای صیانت از ارزش‏هاست.

چادر نماد عزت بانوان مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام امیر ابراهیم‏زاده ظهر امروز در همایش حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد رودهن که با حضور رئیس این واحد دانشگاهی، جمعی از اساتید و شماری از دانشجویان برگزار شد، اظهار کرد: حجاب سلاحی مقدس برای حفاظت از ارزش‏های اسلامی در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان است.

وی ادامه داد: این همایش در راستای تعمیق فرهنگ اسلامی حجاب و با توجه به مصوبات جلسات حجاب و عفاف شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

ابراهیم‏زاده، چادر را حجاب برتر خواند و افزود: چادر سیاه به عنوان نماد عزت و شرف بانوان مسلمان سلاحی برای صیانت از ارزش‏های ناب و مقدس اسلامی است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داد: در مراحل بعدی از تمامی عزیزان اعم از خواهران و برادرانی که اصول اسلامی و حدود شرعی حجاب را رعایت می‏کنند، تقدیر به عمل می‏آید.

وی اضافه کرد: در این مراسم به 80 نفر از اساتید و پرسنل خواهر محجبه این واحد دانشگاهی لوح تقدیر، اقلام فرهنگی شامل چادر مشکی، کتاب زیبایی‏های حجاب و جزء 30 قرآن کریم تقدیم شد.

ابراهیم‏زاده پیرامون ارزش والای حجاب در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف را باید در ردیف آموزه‏های ناب برگرفته از مکتب اسلام به شمار آورد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داد: حجاب به عنوان حافظ شان و جایگاه بانوان مسلمان در سیره ائمه معصومین (ع) و الگوی زنان جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) تجلی یافته است.

وی افزود: از این رو، باید در راستای ترویج این معروف موکد در اسلام، اقدام و تلاشی وافر داشت تا احکام شریف نبوی (ص) از دامان مادرانی محجبه به فرزندان نسل آتی انقلاب منتقل شود.

ابراهیم‏زاده ادامه داد: در آیین امروز 100 دانشجوی خواهر محجبه واحد رودهن با اهدای لوح سپاس و هدایای یادبود مورد تقدیر قرار گرفتند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: عظمت و قدرت ایران اسلامی در انتظار تلاش دانشجویان محجبه‏ای است تا راه توسعه و پیشرفت را ادامه دهند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول