اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

خط قرمز کاندیداها در تبلیغات قانون باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: کاندیداها و طرفداران آن‌ها از ایجاد جنگ روانی علیه یکدیگر پرهیز کنند و خط قرمز همه قانون باشد.

خط قرمز کاندیداها در تبلیغات قانون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در نماز جمعه این هفته جیرفت با اشاره به برگزاری رزمایش عاشورای 90 در جنوب کرمان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این رزمایش اظهار داشت: امنیت یکی از ارکان مهم توسعه است که برای تحقق آن نیروهای نظامی و انتظامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: در حاشیه برگزاری این رزمایش، نمایشگاهی از دستاوردهای رزمایش به نمایش گذاشته شد که نشان می‌داد در این مدت نیروهای انتظامی تلاش‌های زیادی انجام دادند.

عسکری با اشاره به هشتم اسفند ماه جاری سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی تصریح کرد: مسئله امور تربیتی مسئله بسیار مهمی است که در دولت اصلاحات به آن کم‌توجهی شد، اما در دولت نهم مجددا احیا و به آموزش و پرورش ملحق شد.

وی خاطرنشان کرد: باید در کنار تعلیم، تربیت باشد و در کنار آموزش، پرورش قرار گیرد.

امام جمعه جیرفت با اشاره به آغاز زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز گذشته بیان داشت: امیدواریم که روز جمعه آینده با برگزاری این انتخابات پرونده آن به خوبی بسته شود.

وی با بیان اینکه امید است در این انتخابات افرادی که خادم مردم هستند و دل در گرو نظام دارند، انتخاب شوند، عنوان کرد: باید افرادی را به مجلس فرستاد که همواره به دنبال رفع مشکلات، حفظ نظام و مطیع مقام معظم رهبری باشند.

عسکری ابراز داشت: نباید اجازه داد، افرادی که وابسته به مقام‌های قدرت و ثروت هستند به مجلس راه پیدا کنند.

وی افزود: این افتخار اسلام است که مردم با حضور در انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

عسکری خطاب به کاندیداها و طرفداران آن‌ها گفت: در زمان تبلیغات باید حفظ حقوق شهروندی مردم رعایت شود و از ایجاد ترافیک، نصب پوستر بر روی دیوارهای مردم پرهیز کرد و این خلاف قانون است.

وی اظهار داشت: در وقت نماز باید از کارهای تبلیغاتی پرهیز شود و همچنین کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید مراقب باشند تا با حرکت‌های خود زمینه ایجاد نزاع و تفرقه به وجود نیاید زیرا دشمنان به دنبال این هستند.

عسکری خطاب به کاندیداها و طرفداران آن‌ها خاطرنشان کرد: از ایجاد جنگ روانی علیه یکدیگر پرهیز کنید و خط قرمز همه شما قانون باشد.

امام جمعه جیرفت گفت: باید همگی تلاش کنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم در روز جمعه 12 اسفند ماه جاری پای صندوق‌های رای باشیم.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول