اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور تبلیغات نامزدهای انتخاباتی صورت گرفت

نصب سازه‌های موقت تبلیغاتی در محورهای اصلی جنوب تهران

خبرگزاری فارس: اداره زیباسازی شهرداری منطقه 20 به منظور تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اقدام به نصب سازه کارتن پلاست و قابل بازیافت در محورهای اصلی این منطقه کرد.

نصب سازه‌های موقت تبلیغاتی در محورهای اصلی جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اداره زیباسازی شهرداری منطقه 20 به منظور تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اقدام به نصب بیش از 200 سازه کارتن پلاست و قابل بازیافت در محورهای اصلی این منطقه کرد.  

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 20 در این ارتباط در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محورهای اصلی این منطقه از جمله امتداد بزرگراه آزادگان تا بیمارستان هفت تیر، امتداد جاده ورامین تا سه راه تقی آباد، خیابان فدائیان اسلام، محدوده اتوبان شهیدکریمی، شهرکت دولت‌آباد، خیابان 24 متری رازی، خیابان قم، میدان فرمانداری، میدان شهرری سازه‌های موقت برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نصب شد.

داوود دانشور با اشاره به اینکه این سازه‌ها یک بار مصرف و قابل بازیافت است خاطرنشان کرد: بیش از 50 جایگاه بنر نیز در نظر گرفته شده است که نامزدهای انتخاباتی موظف به الصاق تبلیغات خود بر روی این سازه‌ها هستند و تبلیغات انتخاباتی در فضاهای غیر پیش‌بینی شده جمع آوری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نصب سازه موقت موجب صرفه‌جویی در هزینه پاکسازی و رفع آلودگی بصری شهر می‌شود، تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات ظرف 48 ساعت تمام این سازه‌های موقت جمع‌آوری و بازیافت می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول