اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

11 هزار حامی 4 هزار یتیم اردبیلی را سرپرستی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 4 هزار و 54 یتیم کمیته امداد استان اردبیل 11 هزار و 840 نفر حامی دارند.

11 هزار حامی 4 هزار یتیم اردبیلی را سرپرستی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل بهروز زلالی با بیان اینکه   4 هزار و 54 یتیم کمیته امداد استان اردبیل 11 هزار و 840 نفر حامی دارند، اظهار داشت: این حامیان در کنار کمک‌های مستمر مالی، کمک‌‌های غیر نقدی نیز به ایتام انجام می‌دهند که این حرکت بسیار امیدوار کننده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: حامیان و خیرین در هر ساعت یک میلیون و 854 هزار ریال به ایتام نیازمند استان کمک می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: در حال حاضر 4 هزار و 54 یتیم زیرپوشش این نهاد هستند که 11 هزار و 840 نفر از حامیان با کمک‌های مالی خود از آنان حمایت می‌کنند.

زلالی ادامه داد: در طول 9 ماه بیش از 12 میلیارد و 282 میلیون ریال توسط حامیان به صورت نقدی به حساب ایتام استان واریز شد که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از حامیان اظهار داشت: بعضی از حامیان تا زمان طی کردن مدارج عالی دانشگاهی هم افراد یتیم را حمایت می‌کنند و ما باید تلاش کنیم این حمایت‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول