اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

مصوبات اداره بازرسی از ضمانت اجرایی قوی برخوردار است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی مختلف و تصمیمات اخذ شده در ارتباط با برنامه‌های اداره بازرسی کار از ضمانت اجرای قدرتمندی نیز برخوردار است.

مصوبات اداره بازرسی از ضمانت اجرایی قوی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر مسعود حاجی رستمی ظهر امروز در حاشیه برپایی کارگاه آموزشی بازرسان کل کشور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین اهداف وزارت تعاون، امور مربوط به بازرسی کار به منظور کاهش آمار حوادث ناشی از کار و مقوله‌های مرتبط با آن است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان به عنوان دومین و مهم‌ترین استان کشور پس از استان تهران، بیشترین ظرفیت تولید و  بالاترین تعداد کارگر را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: به همین نسبت آماری نیز حوادث ناشی از کار استان در رتبه بالایی قرار دارد که البته با برنامه‌ریزی‌های لازم سعی در کاهش هر چه بیشتر این حوادث داریم.

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در مورد همایش امروز که موضوع اختصاصی آن  بررسی‌ راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت و ایمنی ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه حوادث ناشی از کار در این بخش، آمار بالایی را به خود اختصاص داده است بنابراین برگزاری این همایش در اولویت کاری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش‌های آموزشی جزو وظایف ادارات بازرسی کار استان‌ها است، بیان داشت: حضور مسئولان و کارشناسان مرتبط با حوادث کار نیز در این مراسم ضروری است.

حاجی رستمی ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی اداره بازرسی کار، دوره‌ای و هر سه ماه یک‌بار در یکی از استان‌های کشور برپا می‌شود.

وی گفت: هر دوره آموزشی یک عنوان اختصاصی مرتبط با ایمنی کار را به همراه دارد.

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در مورد اهمیت مصوبات این اداره تاکید کرد: با توجه به اینکه تصمیمات اخذ شده از جنبه شبه قضایی برخوردار است برای همین رعایت نکردن این تصمیمات ممکن است تعطیلی یک واحد تولیدی را نیز به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول