اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شوشتر خبر داد

تشدید بازرسی‌های بهداشتی از اماکن شوشتر به مناسبت نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شوشتر گفت: بازدید‌های کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان شوشتر با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز تشدید می‌شود.

تشدید بازرسی‌های بهداشتی از اماکن شوشتر به مناسبت نوروز

صغری گنج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: شرایط بازرسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شوشتر از اماکن شهرستان شوشتر همه روزهای سال انجام می‌شود، ولی به مناسبت ایام نوروز این شرایط تشدید می‌شود.

وی با اشاره به اجرای این طرح در سطح شهرستان شوشتر افزود: این طرح ویژه به مناسبت ایام نوروز در سطح شهرستان شوشتر اجرا می‌شود و شرایط بازرسی‌ها تشدید شده و سختگیرانه‌تر در این‌باره برخورد خواهد شد.

گنج با اشاره به زمان اجرای این طرح در سطح شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: این طرح قرار است از 15 اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه سال‌ جاری در سطح شهرستان شوشتر اجرا شود.

رئیس مرکز بهداشت شوشتر با اشاره به شرایط اجرای این طرح تأکید کرد: در این طرح بازرسی از اماکن عمومی، اغذیه‌فروشی‌ها، هتل و مسافرخانه‌ها، سالن‌های غذاخوری، رستوران‌ها، مراکز طبخ غذا و ... به طور جدی به عمل می‌آید و در این‌باره بسیار دقیق اعمال نظر خواهیم کرد.

گنج با تأکید بر اینکه در ایام نوروز مشکلی از نظر تأمین نیروی متخصص در مراکز بهداشتی نداریم، افزود: در ایام نوروز همه پزشکان شهرستان شوشتر به صورت نوبتی در بیمارستان‌های شهرستان شوشتر حضور دارند و در این روزها از نظر خدمات‌دهی به مردم هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها، دی کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و اورژانس‌های شهرستان شوشتر در ایام نوروز همگی آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

گنج تأکید کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه مشکلی در امور بهداشتی می‌توانند مشکلات را به مرکز بهداشت شوشتر گزارش دهند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول