اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

کمترین تخلف را در حوزه بازرسی داشته‎ایم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: کمترین تخلف را در حوزه بازرسی در استان بوشهر داشته‎ایم و تلاش ما فراهم کردن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم است.

کمترین تخلف را در حوزه بازرسی داشته‎ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: براساس ارزیابی‎های انجام شده استان بوشهر در حوزه بازرسی در مقایسه با استان‎های دیگر عملکرد موفق‎تری داشته است.

وی با اشاره به فعالیت‎های انجام شده توسط هیئت بازرسی استان بوشهر ادامه داد: گزارش‏های مختلفی به بازرسی وزارت کشور ارسال شده ضمن اینکه همایش‎های استانی ویژه بازرسان نیز در استان بوشهر برگزار شده است.

زارع بیان کرد: براساس ارزیابی‎های انجام شده استان بوشهر در حوزه بازرسی در مقایسه با استان‎های دیگر عملکرد موفق‎تری داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: در عرصه بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان نخست استان برتر در منطقه را کسب کرده‎ایم.

زارع افزود: در ارزیابی بازرسی‎ها استان‎ها در مناطق مشخص دسته‎بندی شدند که براساس این ارزیابی‎ها استان بوشهر در منطقه خود به عنوان استان نخست انتخاب شد.

رئیس هیئت بازرسی استان بوشهر اظهار داشت: این هیئت علاوه بر امر بازرسی، مسئولیت پشتیبانی از انتخابات که مشمول فعالیت‎ها و مسئولیت‎های زیادی است، را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: همچنین در کنار آموزش در حوزه انتخابات، بیش از 30 فرایند فناوری در این دوره از انتخابات بر عهده هیئت بازرسی است.

زارع ادامه داد: بیش از 700 بازرس، سربازرس و بازرس ویژه در این دوره از انتخابات حضور دارند که بازرسی و ارائه گزارش از تمام مراحل انتخابات را بر عهده دارند.

معاون استاندار بوشهر یادآور شد: از این تعداد 650 بازرس به صورت ثابت در شعب اخذ رای و مابقی بازرسان ویژه و سربازرس هستند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول