اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

انجام 341 هزار بازرسی اصناف در گیلان

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 341 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی، توزیعی و تولیدی گیلان انجام شد.

انجام 341 هزار بازرسی اصناف در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمد فیض پیش از ظهر امروز در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به انجام بازرسی‌های گیلان، اظهار داشت: در نتیجه این بازرسی 12 هزار و 796 مورد تخلف شناسایی شده است.

وی، افزود: متخلفان با تشکیل پرونده‌هایی به ارزش ریالی بیش از 28 میلیارد ریال به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

به گفته این مسئول از مجموع 341 هزار مورد بازرسی صورت گرفته در گیلان، بالغ بر 86 هزار مورد توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و بقیه توسط بازرسان مجامع امور صنفی صورت گرفته است.

وی بیشترین میزان تخلفات و در نتیجه تشکیل پرونده را مربوط به واحدهای صنفی عرضه کننده خدمات عمومی با تعداد دو هزار و 384 فقره پرونده و ارزش ریالی بیش از 10 میلیارد ریال عنوان کرد.

فیض اضافه کرد: پس از واحدهای عرضه خدمات عمومی بیشترین حجم تخلفات مربوط به واحدهای عرضه کننده غلات و حبوبات با بالغ بر 193 میلیون ریال تخلف و یک‌هزار و 189 فقره پرونده متشکله بوده است.

وی همچنین از دریافت حدود 7 هزار گزارش مردمی در زمینه تخلفات از طریق سامانه 124 ستاد خبری این سازمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، خاطر نشان کرد: با توجه به گزارش‌های واصله بازرسی‌های لازم توسط بازرسان این سازمان از موارد یاد شده صورت گرفت و در نتیجه این بازرسی‌ها دو هزار و 151 مورد تخلف شناسایی شد.

به گفته وی یک‌هزار و 276 مورد گشت مشترک نیز توسط بازرسان این سازمان و اداره‌ها و نهادهای ذی‌ربط از ابتدای امسال در استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول