اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سفرهای نوروزی

بازرسی و نظارت بر نرخ خدمات عمومی و ارزاق آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس کمیته هماهنگی و نظارت بر نرخ خدمات عمومی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز از بازرسی‌های مستمر بازرسان این کمیته از فروشگاه‌های موادغذایی و خدمات عمومی خبر داد.

بازرسی و نظارت بر نرخ خدمات عمومی و ارزاق آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس کمیته هماهنگی و نظارت بر نرخ خدمات عمومی ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره به تعیین نرخ موادغذایی و خدمات عمومی و ابلاغ آن به فروشگاه‌ها و مراکز این خدمات در آینده نزدیک، گفت: با تشکیل چند تیم بازرسی، نظارت مستمر و برخورد با گران‌فروشی در مراکز عرضه کالا و خدمات به شهروندان و گردشگران جزیره کیش به صورت مستمر آغاز شده و در صورت مشاهده هر نوع تخلف و عدم توجه به تذکرات کتبی ناظرین و بازرسان، این مراکز و فروشگاه‌ها با هماهنگی مراجع قانونی تعطیل خواهند شد.

علی آقاباقری هم‌چنین اطلاع‌رسانی در این زمینه را مهم خواند و افزود: علی‌رغم اینکه بیش از یک ماه به آغاز تعطیلات عید نوروز باقی مانده است، این کمیته فعالیت خود را برای تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از سوءاستفاده برخی سودجویان از شرایط نوروز آغاز نموده است.

وی در ادامه افزود: فعالیت این کمیته در راستای برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی است و با توجه به اینکه در ایام نوروز حجم گسترده‌ای از مسافران به این منطقه سفر می‌کنند لذا فعالیت این کمیته برای نظارت بر قیمت‌ها نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت.

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام مجدد شماره تلفن 124 به منظور پاسخگویی به مردم و دریافت شکایات و پیشنهادات مربوط به نرخ ارزاق و خدمات عمومی از کیشوندان و گردشگران درخواست کرد هرگونه تخلف در عرضه مایحتاج عمومی و هم‌چنین نرخ کالا را سریعاً با این تلفن به صورت 24 ساعته در میان بگذارند.

انتهای پیام/‌ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول