اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

حضور در انتخابات بیانگر اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: حضور تمام اقشار مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

حضور در انتخابات بیانگر اقتدار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد پیش از ظهر امروز در جمع دهیاران شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با گذشت 33 سال از انقلاب دشمن هنوز هم از سر خامی و پوچی بر طبل تحریم و تهدید می‌کوبد اما هیچ طرفی نبسته است.

وی با بیان اینکه هر رای ملت ایران در انتخابات تیری بر قلب توطئه‌های دشمنان است، افزود: ملت ما در 12 اسفند بار دیگر شعور اجتماعی خود را به همگان نشان خواهند داد و اجازه نمی‌دهند سایرین بر سرنوشت ایران دخالتی داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه فتنه‌گران داخلی و خارجی هیچ‌گاه در این انتخابات نخواهند توانست قدرت ایران را زیر سئوال ببرند، تصریح کرد: بعد از فتنه 88 ملت ایران سره را از ناسره تشخیص دادند و از همین جا اعلام می‌کنیم فتنه‌گران و گروه‌های انحرافی هیچ جایی در میان ملت ندارند.

فرماندار بیله‌سوار با اشاره به نزدیکی برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر جلوگیری از هرگونه استفاده از امکانات دولتی و تبلیغات غیر مجاز تاکید کرد.

زیبانژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تمامی افراد زیرپوشش بهزیستی، کمیته امداد و هلال احمر در روستاها به صورت رایگان زیر پوشش بیمه روستایی قرار می‌گیرند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار خاطرنشان کرد: 35 درصد جمعیت روستاهای این شهرستان زیرپوشش بیمه روستایی بوده و از خدمات درمانی آن بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  این مسئول  ادامه داد: دولت نگاه و توجهی خاصی به توسعه، آبادانی و عمران روستایی دارد و تمام برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌ها در این راستاست.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول