اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فعال شدن 4 ستاد انتخاباتی

بشرویه رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت

خبرگزاری فارس: با آغاز فعالیت ستادهای انتخاباتی و حضور نامزدهای انتخاباتی در مساجد در جمع مردم، شهرستان بشرویه رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت.

بشرویه رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، در سومین روز از فرصت یک هفته‌ای تبلیغات انتخاباتی، چندین ستاد انتخابات از 10 نامزد حوزه انتخابیه فردوس، بشرویه، طبس و سرایان در محل میدان بشرویه دایر شده است و بحث‌های انتخاباتی در ستادها حال و هوای خاصی به شهرستان بخشیده است.

فرماندار بشرویه در این راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه با اشاره به حضور گسترده مردم بشرویه در انتخابات مجلس اظهار داشت: در آخرین دوره انتخابات برگزار شده در کشور، شهرستان بشرویه با 92.6 درصد مشارکت، بیشترین سهم حضور مردمی در انتخابات را در سطح استان خراسان جنوبی داشت.

غلامرضا پورسلطانی ادامه داد: در حال حاضر چهار ستاد انتخاباتی متعلق به آقایان عابدی، فردوسی‌پور، عبدالله‌زاده و آهنین‌جگر در بشرویه فعال شده است.

وی ادامه داد: شور و نشاط انتخاباتی در سطح شهرستان شکل گرفته است و مردم با اطلاعاتی که از دیدار با نامزدهای انتخاباتی کسب می‌کنند خود را برای انتخاب نامزد اصلح در نهمین دوره انتخابات مجلس آماده خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بشرویه با اشاره به پیش‌بینی تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و حماسی در بشرویه ادامه داد: در دوره قبل انتخابات 23 صندوق اخذ رأی در بشرویه فعال بود که این تعداد در این دوره از انتخابات به 25 صندوق افزایش یافته است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول