اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

جشنواره فیلم رشد در گناباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش گناباد گفت: برای نخستین بار جشنواره فیلم فجر در گناباد و در پنج مدرسه این شهرستان برگزار شد.

جشنواره فیلم رشد در گناباد برگزار شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، احمد خاکستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در گناباد، همزمان با سراسر کشور در محل سالن شهید کفایی این شهرستان برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش گناباد شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم‌های آموزشی، تربیتی از سراسر جهان و بهره‌گیری از توانایی‌های صنعت سینما در آموزش و پرورش را از جمله ویژگی‌های برگزاری جشنواره فیلم فجر عنوان کرد.

وی افزود: یادگیری و توسعه فرهنگ به کارگیری فیلم آموزشی به جای کتب درسی از جمله اهداف این جشنواره است.

رئیس آموزش و پرورش گناباد افزود: جشنواره فیلم فجر از سابقه طولانی برخوردار است و قدیمی‌ترین جشنواره فیلم در ایران است که در این راستا باید به این جشنواره نگاه ویژه داشت.

خاکستانی در ارتباط با مدارس برگزار کننده این جشنواره اظهار داشت: جشنواره فیلم رشد برای نخستین بار در گناباد به مدت پنج روز در مدارس امیرکبیر، ثامن‌الائمه، محمودیه، کفایی و فاطمی به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش گناباد تصریح کرد: این جشنواره مشوق و عاملی برای دانش‌آموزان به منظور ساخت فیلم‌های آموزشی و درسی است که این خود در آموزش دانش‌‌آموزان نقش بسزایی دارد.

خاکستانی گفت: فیلم‌های جشنواره فیلم رشد در گناباد در مقاطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول