اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب رتبه برتر کشوری محقق شد

درخشش دانش‌آموز خراسانی در جشنواره زیست فناوری ایران

خبرگزاری فارس: رئیس گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزش متوسطه خراسان رضوی گفت: دانش‌آموز خراسانی در نخستین جشنواره زیست فناوری ایران خوش درخشید.

درخشش دانش‌آموز خراسانی در جشنواره زیست فناوری ایران

علی‌اکبرفنودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: هشت طرح با حضور 10 دانش‌آموز از استان خراسان رضوی در این جشنواره شرکت کردند و امین عطایی دانش‌آموز مقطع متوسطه از پژوهشسرای پیامبر اعظم گناباد با عنوان اثر برترغربالگری جلبک جهت یافت حشره‌کش طبیعی موفق به تندیس برتر ریاست جمهوری شد.

فنودی افزود: مهناز اجتهادی،نگین سهیلی، عماد عامری، سعیده فغانی از مشهد و امین عطایی از گناباد، رامین سید آبادی از نیشابور، حدیث جهانگیری و پریسا توکلی از تربت حیدریه، نیلوفر ضیایی و مهناز خسروی نیز طرح‌هایی را به صورت مشترک در نخستین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری ارائه کردند.

رئیس گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزش متوسطه گفت: استان خراسان رضوی در این جشنواره پس از استان تهران و البرز رتبه سوم را کسب کرد و دانش‌آموز امین عطایی در شاخه مقاله تحلیلی نیز و در بین همه آثار دانش‌آموزی رسیده به دبیرخانه جشنواره حائز رتبه برتر شد.

فنودی گفت: این جشنواره که از سوی ستاد توسعه و زیست فناوری نهاد ریاست جمهوری با هدف ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان برای گام نهادن در عرصه زیست‌آوری کشور برگزار شد.

رئیس گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزش متوسطه در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌هایی که در حوزه زیست فناوری دانش‌آموزی آغاز شده، آموزش و پرورش بتواند دانش‌آموزان را به تفکر و تحقیق در این حوزه علاقمند و ترغیب کند. 

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول