اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه نونهالان

جشنواره کشتی در خنداب برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان مرکزی از برگزاری جشنواره نونهالان کشتی استان خبر داد.

جشنواره کشتی در خنداب برگزار می‌شود

حمیدرضا کلهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره فردا و به منظور رونق رشته کشتی در شهر خنداب برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در 10 وزن 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم و ویژه متولدین سال‌های 75 تا 77 برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی با اشاره به پیش‌بینی شرکت 150 نفر در این رقابت‌ها گفت: مسابقات رأس ساعت 8 صبح در مجموعه ورزشی شهدای خنداب برگزار خواهد شد.

به  گفته وی در پایان این رقابت‌ها پنج نفر از برترین‌های کشتی استان به مسابقات انتخابی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات روسیه راه خواهند یافت.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی همچنین از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی نونهالان طی روزهای 19 و 20 اسفندماه خبر داد و شرکت در مسابقات لیگ دسته یک آزاد و فرنگی، برگزاری کلاس آموزش مربیگری درجه سه، برگزاری کلاس ارتقا از سه به دو، برگزاری کلاس ارتقاء‌ داوری از سه به دو، راه‌اندازی باشگاه، خانه کشتی، برگزاری کلاس آناتومی و آسیب‌شناسی،برگزاری اردوهای مقطعی، راه‌اندازی کانون آموزش سمعی و بصری، راه‌اندازی سایت هیئت کشتی، صدور کارت تخصصی مربیگری و داوری، برنامه‌ریزی به منظور برگزاری مسابقات بین‌المللی جام امیرکبیر و... را از برنامه‌های آتی این هیئت برشمرد.

کلهر تاکید کرد: هیئت کشتی استان مرکزی برنامه‌ریزی‌‌های خود را برای ارتقای هر چه بیشتر ورزشکاران این رشته در سطح استان در سال آینده آغاز کرده است.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول