اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اکران 229 فیلم صورت می‌گیرد

برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 در مشهد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم 100 گفت: هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 برای نخستین بار همزمان با تهران با اکران 229 فیلم در مشهد برگزار شد.

برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 در مشهد

سینا حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: اکران آثار این جشنواره همزمان با تهران در مشهد، شیراز، رشت، سمنان، قم، انزلی، رودبار و ساری نیز به روی پرده می‌رود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه و اکران در شهر اصفهان در روز چهار شنبه 13اسفند و در دیگر شهرها همزمان با تهران این مراسم امروز برگزار شد.

حقیقی افزود: با انجام رایزنی‌های انجام شده ارسال دی وی دی برای پخش آن در سایر شهرستان‌ها صورت گرفت.

وی همچنین به تعداد بیش از دو هزار اثر به هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 اشاره کرد و افزود: استقبال از آثار اکران شده در مشهد بسیار خوب بوده و در یک روز بیش از 50 اثر اکران می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم 100گفت: 133 اثر در بخش مسابقه ملی، 51 اثر در بخش مسابقه ملی و جهاد اقتصادی اکران می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم 100 در ارتباط با موضوعات این جشنواره نیز گفت: آثار بخش مسابقه در زمینه‌های داستانی، مستند و انیمیشن اکران می‌شود.

وی همچنین به کیفیت فیلم‌های ارسال شده از سوی دبیرخانه  مرکزی آن در تهران اشاره کرد و افزود: به دلیل اکران این فیلم‌ها در نگارخانه اشراق حوزه هنری خراسان رضوی برای نخستین بار در مشهد دی وی دی‌ها کیفیت مطلوبی را ندارد.

حقیقی گفت: هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 با شعار سینمای اخلاق به همت حوزه هنری استان تهران و با مشارکت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، رادیو اینترنتی ایران صدا، شبکه سه سیما، شهرداری تهران، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، شبکه ifilm ، شبکه جهانی جام‌جم و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی 4 و 5 اسفند ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول