اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه هنری مازندران:

برگزیدگان جشنواره تئاتر تک مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه هنری استان مازندران گفت: مراسم اختتامیه دومین جشنواره استانی تئاتر تک با اعلام نفرات برتر در سالن آمفی‌تئاتر حوزه هنری مازندران به کار خود پایان داد.

برگزیدگان جشنواره  تئاتر تک مازندران معرفی شدند

عزیز‌الله محمدپور امروز در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر تک مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: دومین جشنواره تئاتر استانی تک ( یادمان انقلاب اسلامی) با حضور پیشکسوتان و هنرمندان عرصه تئاتر و گروه‌های برتر به کار خود پایان داد.

محمدپور اظهار داشت: هنر تئاتر انتهاناپذیر است و نمایش‌های اجرا شده در این جشنواره نشان داد که می‌توان مسائل اخلاقی، اجتماعی و معنوی را در قالب هنر عرضه کرد.

دبیر دومین جشنواره تئاتر استانی تک خواستار تداوم چنین جشنواره‌هایی در سطح استان شد.

 

*اسامی رتبه‌های برتر جشنواره از زبان محمدپور

به گزارش فارس، در بخش بازیگری زن: رتبه اول "مریم جباری" برای بازی در نمایش "ژاندراک در آتش"، رتبه دوم بازیگری "ندا حبیبی" برای بازی در نمایش" جریره "، رتبه سوم به "مریم آقاجانی" برای بازی در نمایش "دغدغه‌های پیر ننا ".

در بخش بازیگری مرد: رتبه اول "رضا عموزاد" برای بازی در نمایش " آوانسن"، رتبه دوم" امیر رفیعی" برای بازی در نمایش" صداش بزن انار و گندم" و رتبه سوم به "محسن اردشیر" برای بازی در نمایش"کریسمس".

در بخش کارگردانی: رتبه اول به "عباس ابوالحسنی" برای نمایش" ژاندراک در آتش" رتبه دوم به "ندا حبیبی" برای کارگردانی نمایش" جریره"، رتبه سوم به "رضا افضلی و محبوبه ارمیانی" به ترتیب برای نمایش" دغدغه‌های پیرننا " و نمایش " آوانسن" 

در بخش نویسندگی: رتبه اول به "علیرضا سعیدی کیاسری "برای نویسندگی نمایش " دغدغه‌های پیر ننا"، رتبه دوم به " یوسف فخرآیی" برای نویسندگی نمایش" جریره"، رتبه سوم به" فاطمه مکاری" برای نویسندگی نمایش" آوانسن". همچنین رتبه برتر در بخش طراحی صحنه به "رضا افضلی" برای نمایش"دغدغه‌های پیر ننا" و محمد زین العابدینی برای نمایش "ژاندراک در آتش "، رتبه برتر در بخش موسیقی به "محمدرضا سجادی" برای نمایش " آذر".

در بخش پوستر و بروشور" صاحب آهنگر" برای نمایش" آوانسن" همچنین در بخش تقدیری‌ها از "خورشید واجدی" در بخش بازیگری زن برای نمایش" آذر"، "محسن اردشیری و غنچه شکوهیان" برای نمایش" کریسمس"، " ندا حبیبی" برای کارگردانی نمایش " جریره"، "رضا افضلی" برای نمایش "دغدغه‌های پیر ننا"،" امیر رفیعی" برای نمایش " صداش بزن انار و گندم "، "محبوبه ارمیانی " برای نمایش " آوانسن "، " عباس ابوالحسنی" برای نمایش‌های "ژاندراک در آتش و نمایش "آذر".

همچنین نمایش "دغدغه های پیر ننا" به نویسندگی علیرضا سعیدی‌کیاسری و به کارگردانی رضا افضلی از نگاه تماشاگران برگزیده شناخته شد و از سوی هیئت داوران به دلیل پرداختن به فرهنگ بومی به جشنواره تئاتر تیرنگ راه یافت.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول