اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان؛

دومین جشنواره فدائیان ولایت به پایان رسید

خبرگزاری فارس: در جشنواره فدائیان ولایت، تیم مبارکه در رشته والیبال و لشگر 14 امام حسین (ع) نیز در رشته فوتسال از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

دومین جشنواره فدائیان ولایت به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دومین جشنواره فدائیان ولایت در هشت رشته ورزشی طناب‌کشی، والیبال، فوتبال، تیراندازی، دارت، دو و میدانی، شنا و تکواندو در سالن شهید آقابابایی اصفهان برگزار و همان مکان به کار خود پایان داد.

در روز 27 بهمن‌ماه که برابر بود با مراسم اختتامیه جشنواره فدائیان ولایت، لشکر 14 امام حسن (ع) "الف"، در رشته فوتسال، از مقام قهرمانی خود دفاع کرد.

در ادامه این برنامه نیز لشگر 14 امام حسین (ع) "ب" به مقام دوم دست پیدا کرد و در این مسابقات ناحیه لنجان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در جشنواره فدائیان ولایت و در رشته والیبال، ناحیه مبارکه از مقام قهرمانی سال گذشته خود دفاع، ناحیه سمیرم در جایگاه دوم و لشگر 14 امام حسین نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.

رشته‌های انفرادی این جشنواره در روز دوشنبه (17 بهمن‌ماه) به پایان رسیده بود.

 

*رقابت‌های فوتسال بسیج هنرمندان استان اصفهان به پایان رسید

نخستین دوره رقابت‌های فوتسال بسیج هنرمندان استان اصفهان که با تلاش تربیت‌بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان آغاز شد، روز جمعه، 28 بهمن‌ماه در سالن همت‌آباد به پایان رسید.

در این رویداد ورزشی و در بازی پایانی، تیم بسیج هنرمندان با غلبه بر انجمن سینمای جوان، در جایگاه نخست قرار گرفت.

در این رویداد چهار جانبه، بسیج هنرمندان عنوان قهرمانی، انجمن‌ سینمای جوان عنوان نایب قهرمانی و خانه مطبوعات نیز عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول