اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

اندیشه پاک ولایی مثلث زر، زور و تزویر را از بین می‌برد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اندیشه پاک ولایی مثلث زر، زور و تزویر را در انتخابات مجلس نهم از بین می‌برد.

اندیشه پاک ولایی مثلث زر، زور و تزویر را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم محمدی صبح امروز در جمع دانشجویان و جوانان اردبیل اظهار داشت: جوانان و دانشجویان ما به عنوان قشر آگاه و پر‌شور جامعه مثل همیشه فریاد مرگ بر زور، زر و تزویر با سر داده و با این پدیده شوم و پست‌گونه مبارزه می‌کنند.

وی تفکر جوانان پاک ولایی را تفکر مبارزه با فتنه، انحراف، خودبینی و بزرگ‌بینی‌ها توصیف کرد و گفت: اگر در برخی از عرصه‌ها بی‌عدالتی‌ها، کج‌فهمی‌ها، بی‌بند و باری‌ها و مدیریت‌های نالایق سبب عقب‌ماندگی شده است امروز در فضای وحدت، درایت و ذکاوت جوانان نیازمند پرده‌ بر افتادن از ظاهر چنین افرادی است که سعی می‌کنند هوشمندی و ذکاوت جوانان ما را مورد تهاجم و بی‌مهری قرار دهند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم بیان داشت: در این مسیر به تلاش جهادی و مدیریت شایسته و دوری از هرگونه نگرش یک جانبه‌گرایانه نیاز داریم تا زخم‌های ناشی از تازیانه رفتارهای دیکتاتور‌ مآبانه، متحجرانه و اندیشه‌های ناپاک التیام پیدا کند و بر آگاهی و بصیرت جوانان و نسل آینده‌ساز افزوده شود.

محمدی مطالبات جوانان را در حوزه‌های مختلف به حق و قابل تامل و پیگیری توصیف کرد و یادآور شد: ما در کنار احترام به قانونگرایی و محور شدن قرآن کریم به عنوان مطالبه اصلی شعور اجتماعی به بیان حقایق و واقعیت‌ها و ایجاد حساسیت در طبقات مختلف جامعه نیاز داریم تا خود جوانان با فریاد عدالت‌خواهی با فساد، گرایش‌های دنیوی و بسیاری از ناهنجاری‌ها مبارزه کنند.

عضو و موسس فراکسیون ورزش و جوانان  با هشدار به افرادی که به دنبال پخش کردن شب‌نامه و بی‌حرمتی به جایگاه مجلس و نمایندگان هستند بیان داشت: قاطبه مردم از اقشار مختلف زنان و مردان، کشاورزان و جوانان و دانشجویان و ... در 12 اسفند در دفاع از اسلام به میدان می‌آیند و با اندیشه ولایی خود سرود همبستگی خود را سر‌می‌دهند.

 

توزیع شب‌نامه کار انسان‌های حقیر است

 

محمدی در ادامه سخنان خود با دعوت مدعیان دفاع از حق ملت به مناظره خاطرنشان کرد: برخی‌ها به جای مباحثه و جواب دادن به سئوالات با هدف روشنگری برای سرپوش گذاشتن به عملکرد ناشایست خود دست به توزیع شبانه شب‌نامه‌ها و مطالبی می‌کنند که نه تنها غیر‌واقعی است بلکه نشان از حقارت آنها دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: هر چند صدا و سیما و برخی از نشریات نگذاشتند چهره بسیاری از تزویر‌گران رو شده و حقیقت خدمات خدمتگزاران واقعی روشنگری شود اما بر اساس اصل 84 قانون نماینده مجلس حق دارد در تمام مسایل داخلی و خارجی اظهار‌نظر کند و از حق و حقوق ملت به خوبی دفاع کند در حالی که برخی از رسانه‌ها و دستگاه‌ها چنین اختیاری را برای نماینده بر‌نمی‌تابند.

کاندیدای مجلس نهم یادآور شد:  ما در چهار سال اخیر تلاش کردیم در مقابل تفکرهای پلید یکطرفه بایستیم و با تعظیم به خون شهدا و مرام امام حرکتی را آغاز کنیم که در شان ملت باشد.

وی هنرمندی کاندیداهای مجلس را صیانت از ادب و نزاکت اجتماعی و اخلاق‌مداری توصیف کرد و گفت: قانونگرایی و توجه به انضباط اجتماعی حق عموم مردم است و همه باید به این حقوق ارزش قایل شویم.

این نماینده مجلس به برخی پیگیری‌های خود در چهار سال گذشته اشاره کرد و افزود: رساندن پیشرفت پروژه راه‌آهن اردبیل به 85 درصد، به سرانجام رساندن راه اردبیل – سرچم بعد از 12 سال سرگردانی به رغم بسیاری از سیاه‌نمایی‌ها، اخذ مجوز راه‌اندازی دانشگاه صنعتی، مرکز آموزش عالی گردشگری، تله‌کابین نمین، منطقه ویژه اقتصادی، ساماندهی فندقلو، نئور و چهار بانده کردن مسیر ترانزیتی اردبیل، سرعین، نمین را از جمله پیگیر‌ی‌ها و افتخارات نمایندگان مجلس هشتم توصیف کرد.

محمدی بیان داشت: ما برای مبارزه با فقر و فساد و تبعیض به پا خاسته‌ایم و معتقدیم با تکیه بر جایگاه قانون و نحله بزرگ اسلامی، دینی و مکتب بزرگ توحید می‌توانیم مجلسی را با اندیشه پاک و ولایی تشکیل دهیم تا نیاز تمام افراد جامعه را با تصویب قوانین و نظارت بر اجرا برآورده کنیم.

انتخابات شاخص توسعه‌یافتگی یک جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم یکی از کارشناسان و تحلیل‌گران مسایل سیاسی و انتخاباتی اردبیل نیز در سخنانی گفت: در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جامعه به فضای آرام و کم‌التهاب نیاز دارد چرا که انتخابات از شاخص‌های توسعه‌یافتگی همه جانبه یک جامعه است و به فرموده امام راحل انتخابات بهترین و موثر‌ترین شیوه برای تعیین سرنوشت مردم است.

محمد اصغری‌کله‌سر تصریح کرد: کسانی که فرد اصلح، کار‌آمد و متعهد هستند در این عرصه باید ابراز وجود کرده و در یک انتخابات رقابتی وارد عرصه انتخابات شوند.

وی ادامه داد: کاندیداها باید تمام آرمان‌ها و برنامه‌های خود را به مردم اعلام کنند و مردم با توجه به این برنامه‌ها و  بر اساس کار‌آمدی و تخصص و برنامه‌های ارائه شده در حوزه ‌های مختلف بتوانند کاندیدای اصلح و مورد انتظار خود را برگزیده و راهی مجلس کنند.

این تحلیل‌گر مسایل سیاسی در ادامه انتخابات را یکی از جلوه‌های چشمگیر دموکراسی و مردم‌سالاری دینی و از پدیده‌های تعیین سرنوشت حقیقی توصیف کرد و افزود: انتخابات به تناسب اهمیت و مطلوبیت آن بهترین روش و شیوه برای حکومت‌داری است و در شرایط فعلی دموکراسی تحقق نمی‌یابد مگر آنکه مردم با مشارکت خود برای تحقق آن تلاش کنند.

اصغری گزینش کاندیداهای اصلح را وظیفه خطیر مردم برای حضور حداکثری در صحنه انتخابات توصیف کرد و بیان داشت:‌ مردم استان اردبیل با حضور سیل‌آسا در یوم انتخابات از تمام اقشار و طبقات جامعه مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان زده و با انتخاب شایتسه‌ترین کاندیداها نقش و وظیفه خود را به سرانجام می‌رسانند.

این تحلیل‌گر انتخاباتی ادامه داد: مردم آذربایجان با ایستادگی در مقابل دشمنان در نیم قرن اخیر در صحنه حضور و دفاع از آرمان خود با تقدیم هزاران شهید پا عقب نگذاشتند و تلاش کردند بعد از پیروزی انقلاب نیز در جبهه‌های مختلف یاری‌گر انقلاب و تحقق اهداف و آرمان‌های آن باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اصغری حضور آحاد مختلف مردم را در پای صندوق‌های رای به منزله تثبیت و تعمیق نظام اسلامی و آرمان‌خواهی امام راحل توصیف کرد و ابراز داشت: مردم با انتخاب افراد فهیم، اندیشمند، نخبه و دلسوز و متخصص در روز 12 اسفند پایه‌گذار شکل‌گیری مجلس کار‌آمد و تخصصی خواهند بود تا چنین نظام پارلمانی با تصویب قوانین معتبر و کار‌آمد مسیر ترقی و تکامل را به فراروی ملت بگشاید.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول