اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه متحد اصولگرایان مشهد:

نماینده مجلس نباید وکیل‌الدوله باشد

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان مشهد گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی باید خود را خادم مردم بداند و نباید وکیل‌الدوله باشد.

نماینده مجلس نباید وکیل‌الدوله باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی مولوی‌حقیقی، صبح امروز در جمع مردم منطقه رضاشهر مشهد در مسجد المهدی اظهار کرد: در ارتباط با اهمیت انتخابات و نیز اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس نهم، فرمایشات مقام معظم رهبری مانند همیشه فصل‌الخطاب است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان مشهد تصریح کرد: در حال حاضر نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید بر طبق وصیت‌نامه امام راحل، خود را آماده حضور در انتخابات کنند و با تبلیغات در معرض مردم برای انتخاب قرار دهند و مردم نیز با آگاهی، نماینده اصلح را انتخاب و روانه جایگاه خدمت‌گذاری خود در مجلس نهم کنند.

مولوی افزود: پیشینه انتخابات برگزار شده در جمهوری اسلامی ایران همواره حاکی از این است که مردم براساس میل و اراده خود و به خاطر اهمیتی که برای سرنوشت خود قائل هستند پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و هیچ کس نمی‌تواند مردم را برای حضور در انتخابات اجبار کند.

وی تصریح کرد: مردم باید در انتخاب خود بسیار دقت کنند و در این زمینه از راهنمایی‌های معتمدان و دلسوزان انقلاب نباید غافل باشند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان مشهد تأکید کرد: مهم‌ترین خصوصیت نماینده مجلس در کنار ولایت‌مداری باید این باشد که خود را خادم ملت ایران بداند و مردم نباید به نمایندگان وکیل‌الدوله رأی بدهند.

مولوی در ارتباط با برنامه‌های خود اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ام با مردم ارتباطی تنگاتنگ داشته باشم و این اصل را در تمامی پست‌هایی که در آن خدمت کرده‌ام مدنظر داشته‌ام.

وی با اشاره به ستادهای تبلیغاتی خود گفت: فعالیت این ستادها مقطعی است و بعد از پایان مهلت قانونی انتخابات فعالیت آنها نیز خاتمه می‌یابد اما در صورتی که از سوی مردم مشهد انتخاب شوم، این ستادها تبدیل به کانون‌های ارتباط مردمی می‌شود.

عضو جبهه متحد اصولگرایان مشهد افزود: گفتمان من در این انتخابات منطبق با گفتمان انقلاب اسلامی است و آن را در عرصه سیاست داخلی و سیاست خارجی دنبال می‌کنم.

مولوی گفت: نماینده مجلس باید از جنس مردم باشد و مشکلات آنها را مشکل خود بداند و بعد از انتخاب شدن نیز همانند زمان تبلیغات ارتباط گسترده‌ای با مردم داشته باشد تا مردم نیز او را از خود بدانند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش رسانه‌های جمعی باید مبتنی بر حضور حداکثری مردمی باشد و مردم نیز با مشارکت گسترده خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار و زیاده‌خواهان جهان می‌کوبند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول