اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خلخال:

مردمی بودن ناجا قدرت این نیرو را مضاعف کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خلخال گفت: مردمی بودن نیروی انتظامی و پلیس قدرت این مجموعه را چند برابر افزایش داده و اسباب امنیت و راحتی مردم را نیز فراهم کرده است.

مردمی بودن ناجا قدرت این نیرو را مضاعف کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین بهمنی عصر امروز در مراسم تجلیل از فرماندهان و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در خلخال اظهار داشت: برترین برجستگی پلیس در کشورمان همسویی و داشتن چهره مردمی پلیس در صحنه‌های مختلف است به گونه‌ای که این همراهی مردم قوت قلبی برای پلیس در انجام وظایف و مأموریت‌ها به حساب می‌آید.
وی اقتدار اصلی پلیس را در مقابله با تخلفات و جرایم اجتماعی و ضد امنیتی توصیف کرد و افزود: پلیس تمام اقتدار و سرمایه خود را از همراهی و تعامل با مردم دارد و در این مسیر تمام همت خود را به کار گرفته تا بتواند قدرتمندانه در صحنه حاضر باشد.
بهمنی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن زبون از این قدرت مهارنشدنی پلیس و پشتیبانی و حمایت مردم در خشم و غضب به سر می‌برد، تصریح کرد: پلیس با آگاهی و بصیرت و انجام وظیفه در طول شبانه‌روز سعی می‌کند در کنار برقراری امنیت اجتماعی برخی اسباب و زمینه انحراف را قطع کرده و اجازه کوچک‌ترین بی‌انضباطی در جامعه را ندهد.
این مسئول به موفقیت‌های نیروی انتظامی خلخال در 9 ماهه اخیر اشاره کرد و ادامه داد: در این 9 ماه پلیس بیش از 14 هزار قوطی مشروبات الکلی، 10 دستگاه خودرو و ده‌ها کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کرده است.
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی خلخال خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه در برخورد با ناامن‌کنندگان فضای اجتماعی برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد امنیت عمومی جامعه فدای برخی مصلحت‌اندیشی‌ها شود.
در این مراسم فرماندار خلخال نیز در سخنانی خدمت در نیروی انتظامی را نوعی عبادت توصیف کرد و گفت: برقراری امنیت اجتماعی و تلاش برای آرامش و اطمینان برقرار کردن در جامعه عبادتی محسوب می‌شود که ارزش و اهمیت آن در نزد خداوند محفوظ و ماندگار است.
ذبیح‌الله عبداللهی بر لزوم آگاهی و بصیرت نیروهای انتظامی در مقابله با هجمه‌های دشمنان تاکید کرد و افزود: این تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی است که سبب شده آرامش و امنیت در جامعه موج بزند.
وی نزدیکی انتخابات و تلاش برخی بدخواهان نظام را در دامن زدن به برخی تنش‌ها و ناامنی‌های اجتماعی یادآور شد و تصریح کرد: در این زمینه آنچه مهم و اساسی به نظر می‌رسد حفظ آرامش و امنیت در جامعه است.
در پایان این مراسم از فرماندهان پاسگاه‌ها و نیروهای پلیس تخصصی و کارکنان ناجا با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول