اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی زنجان:

تفسیر جناحی ۹ دی خلاف اهداف این حماسه است

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی زنجان گفت: اگر موضوع 9 دی در قالب تفاسیر جناحی و احزابی خلاصه شود خلاف اهداف واقعی این حماسه عظیم خواهد بود.

تفسیر جناحی ۹ دی خلاف اهداف این حماسه است
حسین عبادتی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکلی که در ثبت 9 دی به عنوان روز تاریخی در صفحه انقلاب وجود دارد، نگاه موضوعی به این امر است. 
وی با بیان اینکه نباید به شکل موضوعی به 9 دی توجه شود، افزود: در روز 9 دی همه مردم با سلایق و دیدگاه‌های مختلف برای دفاع از حریم ولایت فقیه به صحنه آمده و از هویت ملی خود دفاع کردند. 
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: اگر موضوع 9 دی که خروش عظیم مردم را به دنبال داشت در قالب تفاسیر جناحی و احزابی خلاصه شود خلاف اهداف واقعی این حماسه عظیم خواهد بود. 
وی یادآور شد: گرامیداشت چنین حماسه ماندگاری در جامعه به عنوان هویت جمعی ملت ایران بدون توجه به گروه یا حزبی خاص مطلوب است، اما اینکه از این موضوع در راستای اهداف احزاب مختلف استفاده شود، شایسته نیست. 
عبادتی بیان داشت: از حماسه 9 دی هر یک از احزاب سیاسی بنا بر سلیقه خود برداشت کرده و برای منفعت خود از آن استفاده می‌کنند در حالی که 9 دی روز خروش مردم برای دفاع از حریم ولایت فقیه و پاسداری ارزش‌های اسلامی بود. 
وی خاطرنشان کرد: در حماسه 9 دی تنها یک گروه و یا فرد خاص در این صحنه حضور نداشت بلکه همه مردم در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب به صحنه آمده و از انقلاب خود دفاع کردند. 
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان بر ضرورت عدم توجه به منافع گروه‌ها و احزاب مختلف برای بهره‌برداری از حضور مردم به نفع خود تاکید کرد و افزود: حضور میلیونی مردم در صحنه پس از اهانت به مقدسات و عاشورای حسینی به صورت خودجوش اتفاق افتاد و گروه خاصی این جوشش را حمایت نمی‌کرد. 
وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی همواره به نابودی دشمنان و خنثی شدن توطئه‌های آن انجامیده است، بیان داشت: چرا برخی از افراد برای معاملات سیاسی خود از این واقعه عظیم سوء استفاده می‌کنند. 
عبادتی با بیان اینکه چنین برداشت‌هایی از سوی برخی گروه‌ها موجب ایجاد بدبینی در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: دستاوردهای جمعی باید به اسم جمع گفته شود. 
وی یادآور شد: حق نداریم از منافعی که از سوی عده کثیری از مردم در نظام به دست آمده برای پیشبرد اهداف حزبی استفاده کنیم. 
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول