اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان:

حضور مردم در صحنه‌ پشتیبانی از نظام است

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف همواره پشتیبان مطلوبی برای نظام بوده است.

حضور مردم در صحنه‌ پشتیبانی از نظام است
حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در آستانه ورود به سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای نظام چشم جهانیان را خیره کرده است.

وی با بیان اینکه با نگاهی منصفانه باید گفت با وجود همه تحریم‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان طی 33 سال گذشته شرایط قابل قبولی بر کشور حاکم بوده است، افزود: در بسیاری از صحنه‌ها نظام نمره قابل قبولی را از سوی مردم دریافت کرده است.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به استقلال کشور در عرصه‌های علمی بیان داشت: در حال حاضر کشور در فضای پیشرفت‌های علمی جهان حرفی برای گفتن داشته و حضور دانشجویان و نخبگان در رشته‌های مختلف و المپیادهای تاثیرگذار جهانی رتبه علمی کشور را به نحو مطلوبی افزایش داده است.

وی با اشاره به گسترش رفاه عمومی مردم به ویژه در روستاها و مناطق دور افتاده تصریح کرد: توجه به رفاه عمومی موجب دستیابی یکسان مردم به امکانات دولتی از جمله راه مناسب، فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شده است به گونه‌ای که در حال حاضر روستاییان نیز در بخش‌های مختلف جامعه سهیم هستند.

عبادتی با اشاره به نقش مردم در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، نقش مردم را در صحنه‌های مختلف جامعه مطلوب ارزیابی کرد و گفت: صبر و مقاومت مردم در برابر مشکلات مختلف کشور مثال‌زدنی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف همواره پشتیبان مطلوبی برای نظام بوده است، یادآور شد: همراهی و همدلی مردم با نظام هیچ گاه کمرنگ نشده بلکه این حضور با وجود همه مخالفت‌های دشمنان روز به روز پر رنگ تر در عرصه ملی و جهانی به نمایش گذاشته شده است.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه باید احترام ویژه‌ای برای مردمی که همه هستی خود را در راه نظام گذاشته‌اند، قائل شد، یادآور شد: باید مسئولان در عمل نیز حافظ منافع ملت بوده و با برنامه‌ریزی‌های مناسب رفاه عمومی را به نحو مطلوبی تامین کنند.

وی راهپیمایی 22 بهمن سال جاری را متفاوت از سایر سالگردهای این روز تاریخی عنوان کرد و افزود: صدور واقعی انقلاب اسلامی به جهان ویژگی برجسته‌ای به این راهپیمایی می‌بخشد که باید با حضور گسترده این امر در معرض نمایش قرار گیرد.

عبادتی یادآور شد: وقتی افراد جامعه به اهمیت حضور خود در صحنه‌های مختلف اجتماع واقف باشند به خودی خود این حضور پر رنگ شده و برنامه‌های دشمنان در راستای براندازی نظام عقیم می‌ماند.

وی بر ضرورت حضور گسترده اقشار مختلف جامعه در راهپمیایی 22 بهمن تاکید کرد و بیان داشت: همه مردم در این صحنه ملی حضور می‌یابند.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول