اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی فارس:

در انتخابات مجلس پیروزی با اصولگرایان است

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان فارس گفت: اصولگرایان مجلس نهم را به دست می‌گیرند و در انتخابات آتی پیروزی با اصولگرایان است.

در انتخابات مجلس پیروزی با اصولگرایان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین چوبینی بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران رسانه‌های فعال در استان فارس، اظهار داشت: مجلس نهم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان فارس افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نخستین انتخابات بعد از ماجرای فتنه سال 88 است و با توجه به کینه دشمنان انقلاب اسلامی به نظام از پیچیدگی‌های ویژه‌ای برخوردار است.
وی گفت: آمریکا، دولت‌های غربی و وابستگان داخلی آنها به دنبال تکرار فتنه 88 هستند و قصد دارند با ایجاد چالش‌های امنیتی و آشوب‌های اجتماعی، انتخابات را با مشکل مواجه سازند.
چوبینی با اشاره به تشکیل سفارتخانه مجازی توسط آمریکایی‌ها در ایران تصریح کرد: آمریکا سعی دارد با تشکیل این سفارتخانه محدودیت‌های ارتباطی را حذف کرده و مانع وحدت و همدلی در ایران شود.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان فارس با توجه به اهمیت انتخابات اسفند ماه امسال ابراز داشت: اصلاح‌طلبان قصد دارند به گونه‌ای عمل کنند که مشارکت در انتخابات کمتر از 30 درصد باشد، آنها می‌خواهند به گمان خود از این طریق مقبولیت نظام را زیر سئوال ببرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همدلی و وحدت اصولگرایان تصریح کرد: اصولگرایان قصد دارند در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با وحدت و همدلی زمینه مشارکت حداکثری را فراهم سازند.
چوبینی ادامه داد: اصولگرایان در راستای ایجاد وحدت و همدلی بیشتر به سراغ جامعتین رفته‌اند چراکه به اعتقاد ما جامعتین تنها مجموعه‌ای است که می‌تواند زمینه‌ساز وحدت باشد.
وی در ادامه از تشکیل جبهه متحد اصولگرایی خبر داد و بیان کرد: جبهه متحد اصولگرایی زیر چتر جامعتین تشکیل شده است تا در شرایطی که اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی تخریب اصولگرایان و شکاف میان اصولگرایان را در دستور کار دارند، مانع از هدف آنها شوند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان فارس با اشاره به حضور پررنگ مردم فارس در انتخابات مختلف در طول 32 سال گذشته و حمایت از ولایت فقیه خاطرنشان کرد: مردم فارس به خوبی می‌دانند که هر رای تیری به قلب دشمنان انقلاب اسلامی است و انتظار می‌رود در انتخابات آتی نیز مردم فارس رتبه نخست حضور در پای صندوق‌های رای را کسب کنند.
وی از حضور در انتخابات به عنوان عبادتی بزرگ یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه انتخابات یک عبادت است نباید این واجب را ترک کرد و از ثواب آن محروم شد.
چوبینی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مواضع جبهه پایداری در فارس و ائتلاف آنها با جبهه متحد اصولگرایی خاطرنشان کرد: جبهه پایداری بخشی از ظرفیت‌های اصولگرایان است که باید به نفع اصولگرایان در عرصه انتخابات حاضر شود.
به گزارش فارس و بنا به گفته قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان فارس، اصولگرایان می‌توانند مجلس نهم را به دست گیرند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول