اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسدآباد

یادواره سردار شهید قهاری‌سعید برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره سردار سرلشکر شهید سعید قهاری سعید در اسدآباد برگزار شد.

یادواره سردار شهید قهاری‌سعید برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، عصر امروز یادواره سردار سرلشکر شهید سعید قهاری سعید با حضور بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهرستان اسدآباد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

در این یادواره بعد از اجرای چند برنامه فرهنگی، فرماندار اسدآباد با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اظهار کرد: عزت امروز کشور ایران حاصل ایثار، فداکاری و جانفشانی‌های دیروز شهدا است.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه شهدای ما برای حفظ دین از جان، مال و خانوادهای خود گذشتند و ما هم باید رهرو راه آنان باشیم، افزود: امروز جامعه نیاز به روح معنوی و خداجویی دارد چرا که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اگر چنین تفکری نداشتند قطعاً به چنین پیروزی‌های بزرگی دست نمی‌یافتیم.

وی شهادت طلبی، ازخودگذشتگی ، ایثار و فداکاری را از خصوصیات شهدا خواند و گفت: جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا در جنگ تحمیلی تجلی فرهنگ عاشورایی نظام جمهوری اسلامی و نمادی از اتحاد ملی و انسجام اسلامی است.

فرماندار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه اگر نبود جهاد رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ انقلاب پایدار نمی‌ماند، تصریح کرد: اکنون بیش از پیش باید به این انقلاب توجه داشت چراکه این انقلاب با خون شهدا آمیخته و محکم شده است.

وی در ادامه با تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی از مردم خواست برای حماسه آفرینی دیگر در روز 12 اسفند آماده باشند و مشتی دیگر بر دهان دشمنان بزنند.

در پایان این مراسم یختر شهیدقهاری خاطرات و نوع زندگی آن شهید را بازگو کرد.

انتاهی پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول