اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط منطقه ویژه خلیج فارس محقق می‌شود

برگزاری یادواره حسین لشگری و علی حاجبی

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره شهیدان سرلشکر شهید خلبان حسین لشگری، سردار شهید علی حاجبی و شهدای منطقه ویژه صنایع معدنی خلیج ‌فارس برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره حسین لشگری و علی حاجبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، مسعود هندیان مدیرعامل این منطقه با بیان اینکه شهدا چراغ فروزان سعادت کشورند، گفت: نخستین بزرگداشت یادواره شهیدان سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری، نماد ایثار و مقاومت در تاریخ هشت سال دفاع مقدس، سردار شهید علی حاجبی قائم‌مقام لشکر 41 ثارالله و شهدای منطقه ویژه خلیج فارس با حضور راویان عرصه دل‌باختگی به میهن و خادمان ملت دوم اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بازخوانی نحوه و سلوک این اسوه‌های خدمت و تشریح آن برای جوانان امروز سبب می‌شود آحاد جوان جامعه از تاریخ سراسر از مقاومت کشور آگاهی بیشتری پیدا کنند.

هندیان با بیان اینکه دلاوری، رشادت، صبر، شهامت، عطوفت، صداقت، اخلاق و ظلم‌ستیزی با مقام شامخ شهید ترجمانی دیگر یافت و ارزش‌های اصیل اسلامی را رفیع ساخت، اظهار داشت: ادای دین به شهدا یک تکلیف است و باید همه درصدد باشیم شهدا را الگوی زندگی‌مان قرار دهیم و در میثاق با آرمان‌های آنان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی در پایان یادآور شد: منطقه ویژه در راستای توسعه متوازن خود برنامه‌های فرهنگی جدیدی را در دستور کار خود قرار داده است تا شمع وجود آنانی که رفتند تا ما بمانیم را پرفروغ‌تر کند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول