اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

برگزاری سومین یادواره 16 شهید مسجد شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از برگزاری سومین یادواره سردار شهید معرفی‌زاده و 16 شهید مسجد سیدشرف در این شهرستان خبر داد.

برگزاری سومین یادواره 16 شهید مسجد شادگان

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت مقام شهدای شهرستان شادگان، سومین یادواره سردار شهید حاج علی معرفی‌زاده نماینده مردم شادگان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و هم‌چنین گرامیداشت یاد و خاطره 16 شهید مسجد سیدشرف را در این مسجد برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: این یادواره همانند سایر کارهای مشابهی که در مقام گرامیداشت شهدای دفاع مقدس برگزار می‌شود با هدف تجلیل از ایثارگری و جان‌فشانی‌های شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی و پایداری آنها در روزهای جنگ برگزار خواهد شد.

فرماندار شادگان با بیان اینکه زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای گران‌قدر دفاع مقدس از جمله ‌کارهایی است که می‌توان برای ادامه راه این عزیزان انجام داد تصریح کرد: برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان جامعه با شهیدانی که آرامش و آسایش را برای آنها به ارمغان آورده‌اند باید هر ساله اقدام به برگزاری چنین یادواره‌هایی کنیم تا جوانان ما با کسانی که جان خود را برای راحتی آنها داده‌اند آشنا شوند.

فیوضی خاطرنشان کرد: در این یادواره خانواده‌های شهدا و یک مداح اهل‌بیت حضور خواهند داشت که مداح در آن به قرائت زیارت عاشورا خواهد پرداخت.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از شورای اسلامی و شهرداری شادگان برای برگزاری این یادواره گفت: امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی راه را برای شناخت بیشتر جوانان از شهیدان انقلاب و دفاع مقدس هموار کنیم.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول