اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

ساماندهی مسافران عراقی در مرز مهران ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی استاندار ایلام گفت: ساماندهی مسافران عراقی در مرز مهران در جنوب استان ایلام ضروری است.

ساماندهی مسافران عراقی در مرز مهران ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام حشمت‌الله عسگری ظهر امروز در نشست اعضای طرح ساماندهی مسافران عراقی در مرز مهران اظهار داشت: مرز مهران یکی از مهم‌ترین خروجی‌های کشور جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: این خروجی از سال 82 و پس از فروپاشی رژیم سابق عراق به روی مردمان دو کشور ایران اسلامی و عراق بازگشایی شده است.

این مسئول اضافه کرد: این مرز از بدو بازگشایی تاکنون مورد استقبال تجار و زوار دو کشور ایران اسلامی و عراق قرار گرفته است.

عسگری تصریح کرد: افزون بر زوار این دو کشور بسیاری از مسافران و زوار کشورهای دیگر اسلامی این خروجی را برای تردد به عتبات عالیات بر می‌گزینند. 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی استاندار ایلام گفت: همچنین در برخی مواقع خاص نظیر اعیاد، مناسبت‌های مذهبی از جمله ایام محرم و اربعین حجم زیادی از مسافر از مبادی ورودی مرز مهران تردد می‌کنند که این میزان حجم مسافر مشکلاتی را برای ارائه خدمات به آنان به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: بر این اساس ساماندهی مسافران در مرز بین‌المللی مهران به عنوان یک اولویت در دستور کار این دستگاه اجرایی قرار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: مدیریت و ساماندهی مسافران در استان و افزایش مدت زمان اقامت آنان در ایلام سبب درآمدزایی و رونق اقتصادی در بخش گردشگری و توریسم می‌شود.

عسگری تصریح کرد: در این راستا مصمم هستیم وضعیت خدمات و امکانات بین راهی در مناطق مختلف به مسافران و زایران در استان مطلوب شود و اگر مشکل و نارسایی وجود دارد با همکاری دستگاه‌های مختلف برطرف شود.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول