اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون ‌ـ جام فجر/

بدمینتون‌باز قمی به مصاف رقیب عراقی می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از رویارویی بدمینتون‌باز قمی با حریف عراقی در نخستین روز پیکارهای بین‌المللی جام فجر خبر داد.

بدمینتون‌باز قمی به مصاف رقیب عراقی می‌رود

علی پنجه باشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر بیست و دومین دوره خود را از عصر پنجشنبه بیست و هفتم بهمن ماه با حضور بدمینتون‌بازان 26 کشور در تهران آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات چهره‌های مطرحی از بدمینتون ایران و کشورهای خارجی سرشناس این رشته ورزشی حضور دارند و خوشبختانه بدمینتون بازی از استان قم نیز حضور دارد که با آمادگی کامل برای کسب عنوان تلاش می‌کند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: محسن صادقیان جوان ارزنده و آینده‌دار بدمینتون قم تنها نماینده این هیئت در رقابت‌های بدمینتون بین‌المللی جام فجر در ترکیب تیم ملی بدمینتون جوانان کشورمان است که از امیدهای کسب عنوان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به مشخص شدن حریفان بدمینتون‌بازان کشورمان در دور نخست این دوره از رقابت‌ها بیان داشت: چندین مسابقه در دور نخست بیست و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون در شهر تهران برگزار می‌شود که طی آن محسن صادقیان جوان شایسته بدمینتون قم در دور نخست به مصاف حیدر بشا بدمینتون‌باز کشور عراق خواهد رفت.

پنجه باشی ابراز داشت: همچنین در این رقابت‌ها که بخش انفرادی یا یک نفره به انجام می‌رسد، در سایر رقابت‌ها، مهران شهبازی از کشورمان با دیدیک پروانتو از اندونزی مسابقه می دهد و امید کرمی به مصاف کوک پونگ لوک از مالزی می‌رود.

وی افزود: این در حالی است که محمد رضا خانجانی از کشورمان در دور نخست میر امان خان از افغانستان را پیش‌رو دارد و حسن متقی عضو تیم ملی ایران با محمد السواس از کشور سوریه مسابقه می‌دهد و عرفان جوینده نیز با نوریو از ترکمنستان رو‌به‌رو می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان داشت: در سایر دیدارها نیز علی شاه حسینی عضو تیم ملی بزرگسالان کشورمان با پارانوی بدمینتون بازی از هند که نفر 101 رده بندی جهانی و بخت هشتم کسب قهرمانی مسابقات به شمار می‌رود، مسابقه خواهد داد.

وی اضافه کرد: آرمین زکی زاده با کریستوفر فلورز از کشور فیلیپین، محمدرضا خردمندی با قاسم محمد معروف از عراق، علیرضا فغفوری با مصطفی آلبومصطفی از عراق و سپهر ایوانی  با دنی سوپریانتا از اندونزی نیز دیگر دیدارهای این مرحله را برگزار می‌کنند.

پنجه باشی افزود: همچنین مسابقه سهیل بیگلری با کاسوما سئو دانو از اندونزی، سینا بیات با استفان وج کی ویچ نفر شماره 74 رده بندی جهان و بخت چهارم قهرمانی مسابقات از کانادا و فرزین خانجانی با روهیت یاداو از هند در بخش انفرادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول