اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیرعامل ورق خودرو چهارمحال و بختیاری:

300 تن ورق گالوانیزه خودرو به عراق صادر می‏شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: با انعقاد قرارداد خرید با گروه تجاری عراق در مرحله نخست محموله‌ای به وزن 300 تن هفته آینده به کشور عراق ارسال خواهد شد.

300 تن ورق گالوانیزه خودرو به عراق صادر می‏شود

مسعود جوانبخت سامانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: نخستین محموله صادراتی بزرگ‌ترین مجتمع تولید ورق خودروی خاورمیانه شامل 107 تن ورق خودرو از طریق مرز زمینی به افغانستان صادر شد.

وی با اشاره به میزان تولیدات این کارخانه، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 70 هزار تن محصول در این کارخانه تولید شده است که علاوه بر تأمین نیاز دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا یک هزار و 200 تن ورق نیز به‌عنوان نمونه محصول به عراق و پاکستان صادر کرده است.

جوانبخت سامانی با بیان اینکه این شرکت بزرگ‌ترین مجتمع تولید ورق خودروی خاورمیانه است، گفت: این شرکت با سرمایه‌گذاری شرکت‌های ایران خودرو، سایپا و صندوق بازنشستگی در شهرک صنعتی سفید دشت این استان احداث شده است.

قائم مقام مدیرعامل ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از رشد 120 درصدی اشتغال در این کارخانه خبر داد و گفت: این کارخانه تاکنون برای 270 نفر به ‌صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 120 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه محصولات این کارخانه ورق گالوانیزه‌ای با ضخامت 0.4 تا 2 میلی‌متر و با عرض 800 تا 1880 میلی‌متر تولید می‎شود، گفت: کشش‌پذیری بالا، مقاومت در برابر خوردگی، رنگ‌پذیری آسان، مقاومت در برابر حوادث و سبکی وزن که سبب کاهش مصرف سوخت می‌شود، از جمله خواص ورق گالوانیزه تولیدی این کارخانه است.

جوانبخت سامانی در ادامه با اشاره به استقبال تجار و بازرگانان عراقی از ورق گالوانیزه خودرو این استان، گفت: با دستیابی به بازارهای جدید بین‌المللی؛ گامی دیگر در راستای رشد و توسعه صادرات شرکت ورق خودرو برداشته شده است.

وی با اشاره به بازدید گروهی از تجار عراقی از شرکت ورق خودرو، گفت: با انعقاد قرارداد خرید با این گروه تجاری در مرحله نخست محموله‌ای به وزن 300 تن هفته آینده به کشور عراق ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول