اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

انقلاب ایران به واسطه وجود ولی فقیه ماندگار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، انقلاب ایران را به واسطه وجود ولی فقیه در رأس امور از انقلاب‌های پیروز و ماندگار در جهان خواند.

انقلاب ایران به واسطه وجود ولی فقیه ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، پیش از ظهر امروز دومین یادواره 33 شهید گرانقدر شهدای محله حسن‌آباد نهاوند در مسجد سیدالشهدای این منطقه برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در این مراسم ایران اسلامی را به واسطه وجود ولی فقیه در رأس امور از انقلاب‌های پیروز و ماندگار در جهان نامید و افزود: امروزه هر ایرانی به خود می‌بالد که در جهان و مجامع بین‌المللی مورد عزت و احترام قرار گرفته است لذا این عزت و سربلندی ناشی از خون پاک شهیدان و رشادت‌های آنان است.

احد آزادی‌خواه تلاش دشمن در بعد نظامی را منجر به شکست خواند و اظهار کرد: دشمنان ما به خوبی فهمیدند که نمی‌توانند با ملتی که همیشه و در هر زمانی در صحنه هستند از طریق حمله نظامی راه به جایی ببرند لذا به دنبال تهاجم فرهنگی‌اند که در این صورت خطرناک‌تر از حمله نظامی است.

وی شرایط فعلی کشور را شرایطی حساس از نظر جهانی و بین‌المللی خواند و گفت: بعد از گذشت بیش از 32 سال از پیروزی انقلاب ایران اسلامی توانسته است با فتوحات معنوی مسلمانان و جوانان عاشق ولایت، دموکراسی و آزادی را بیدار کند که به بیداری اسلامی معروف شده‌ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: پرچمدار این حرکت هوشمندانه ایران اسلامی و در رأس آن ولی فقیه است که وظایف آحاد مردم ایران در دفاع از نظام خطیرتر از گذشته است.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: به لطف خدا در هیچ کشوری همانند ایران اسلامی دموکراسی و احترام به حقوق همدیگر وجود ندارد لذا دشمنان قصد دارند به دیگران القا کنند که ایران اسلامی الگوی مناسب برای شما نیست بنابراین با هزاران ترفند و برنامه‌ریزی در تلاش هستند تا این موضوع مهم را کتمان کنند.

آزادی‌خواه در پایان سخنانش تأکید کرد: آنچه می‌تواند این مهم را برای دوستان انقلاب به ثمر بنشاند حفظ دستاوردهای نظام، ولایتمداری، حفظ مردم‌سالاری و توجه به خواسته امام، رهبری و شهداست زیرا شهدا چراغ راه ما هستند.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول