اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 108

تنوع قومیت برگزاری انتخابات را باشکوه می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: با تنوع قومیت در استان حضور مردم در انتخابات باشکوه خواهد بود.

تنوع قومیت برگزاری انتخابات را باشکوه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر جباری در هجدهمین جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان با بیان اینکه متولیان برگزارکننده انتخابات باید اطمینان روانی را به مردم منتقل کنند گفت: بازرسان سرمایه نظام هستند.

وی تصریح کرد: بازرسان افرادی به دنبال امانت‌داری هستند امانت‌داری برای پاسخگویی به خداوند متعال، امانت‌داری برای نظام، امانت‌داری برای مردم و امانت‌داری برای کاندیداها.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان خاطر نشان کرد: باور حضور باشکوه مردم در انتخابات از تبلیغات علنی کلید می‌خورد و باتنوع قومیت در استان این حضور ان‌شاءالله باشکوه خواهد بود.

در ادامه این جلسه محمدعلی نوبخت دبیر هیئت بازرسی استان گزارشی از عملکرد این هیئت ارائه کرد و گفت: استان گلستان در کشور اولین استانی است که مشخصات سربازرسان، بازرسان، رؤسا، دبیران، اعضا و مسئولان دبیرخانه هیئت بازرسی استان و هیئت‌های بازرسی حوزه‌های انتخابیه اصلی و فرعی را در سایت وزارت کشور ثبت کرده است.

سپس غلامرضا منتظری عضو هیئت بازرسی انتخابات استان از در اختیار قرار دادن تالار فخرالدین اسعد گرگانی به عنوان حوزه انتخابیه اصحاب فرهنگ و ادب با هماهنگی فرماندار شهرستان گرگان خبر داد و گفت: در چند روز آینده همایشی با حضور یکی از انجمن‌های فرهنگی و هنری و نیز با حضور معاون وزیر برگزار خواهد شد.

در ادامه رمضانعلی سنگدوینی از دیگر اعضای هیئت بازرسی استان از برگزاری همایشی با حضور مدیرکل اطلاعات پیرامون موضوع حضور باشکوه مردم در انتخابات در آینده نزدیک خبر داد. 

سپس ایرج حیدریان دیگر عضو هیئت بازرسی استان نیز اعلام کرد که جلسه‌ای با مسئولان ارشد آب منطقه‌ای استان و با حضور عالی‌ترین مقام سازمان در خصوص انتخابات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول