اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه پیام‌نور کرمان

12 اسفند با حضور ملت توطئه‌ صهیونیست‌ها خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: در بیانیه دانشگاه پیام‌نور استان کرمان به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است: در ۱۲ اسفند یک بار دیگر سیاست‌های توطئه‌آمیز استکباری و صهیونیستی شیطان بزرگ و روباه پیر انگلیس و حامیان آنان را خنثی می‌کنیم.

12 اسفند با حضور ملت توطئه‌ صهیونیست‌ها خنثی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان، دانشگاهیان پیام‌نور استان کرمان با صدور بیانیه‌ای به تبیین شرایط حساس جهانی پرداخته و از مردم برای شرکت در انتخابات مجلس نهم دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی پدیده بی‌نظیر دوران معاصر و دهه چهارم حیات پرافتخار خود منشا عمده تحولات در عرصه بین‌الملل شده و امروز کانون اصلی تاثیرگذاری حرکت بیداری اسلامی در منطقه و الهام‌بخش ملت‌های آزادیخواه و عدالت‌طلب جهان است.

در این بیانیه تصریح شده است: با نگاهی به شرایط داخلی و توجه به عبور کشور از شرایط فتنه در داخل و موج فزاینده بیداری اسلامی در کشورهای منطقه همچنین تاثیرپذیری عمیق بیداری اسلامی از الگوی انقلاب اسلامی مسئله «انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی » یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخابات در 30 انتخابات جمهوری اسلامی است.

همچنین در این بیانیه خاطرنشان شده است: دانشگاهیان و ملت اسلامی در سی و سومین صحنه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور، حماسی و گسترده خود بار دیگر قدرت بی‌نظیر اتحاد، یک‌پارچگی و ولایت‌پذیری خود را به منصه ظهور می‌گذارند.

در بیانیه دانشگاهیان پیام نور استان کرمان آمده است: حماسه حضور ملت ایران در سی و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را ارج نهاده و همه آحاد ملت را دعوت می‌کنیم تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات نظام اسلامی ایران در تاریخ ثبت کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: امروز در شرایطی که چشمان امیدوار ملت‌های مسلمان منطقه و مظلومان و آزادیخواهان دنیا به جمهوری اسلامی ایران دوخته و پیشرفت‌های عظیم جوانان و دانشمندان ایرانی، موجب حیرت جهانیان شده است، حضور پرشور و آگاهانه ملت ایران پای صندوق‌های رای و مشارکت گسترده مردمی منجر به تقویت بیش از پیش پایه‌های انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور می‌شود.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: دانشگاهیان پیام نور استان کرمان با حمایت از فرمایشات ولی‌امر مسلمین جهان در خطبه‌های اخیر خود و با گرامیداشت یاد و نام شهدای اسلام به ‌ویژه شهدای عرصه جهاد علمی و فناوری، شهیدان مجید شهریاری، مسعود علی‌محمدی، داریوش رضایی، حسن تهرانی‌مقدم، مصطفی احمدی‌روشن، این کلام امام راحل را که فرمودند«خودتان را برای یک مبارزه علمی و عملی بزرگ تا رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی آماده کنید» را  سرلوحه برنامه‌های علمی و فرهنگی خود قرار می‌دهد.

دانشگاهیان پیام نور استان کرمان در پایان این بیانیه اعلام کرده‌ است: بنابراین ما فرزندان امام خامنه‌ای در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور سراسر استان کرمان مانند کوه محکم و استوار از نظام ولایت مطلقه فقیه که منشا همه خیرات و برکات در عرصه‌های مختلف است، دفاع می‌کنیم.

در این بیانیه تصریح شده است: با دعوت از آحاد ملت قهرمان ایران اسلامی به همراه دانشجویان و دانشگاهیان سراسر کشور با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ اسفند یک بار دیگر سیاست‌های توطئه‌آمیز استکباری و صهیونیستی شیطان بزرگ و روباه پیر انگلیس و حامیان آنان را خنثی می‌کنیم.

انتهای پیام/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول