اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سپاه ناحیه رودبار خبر داد

برگزاری یادواره فرماندهان شهید سپاه رودبار

خبرگزاری فارس: سرپرست سپاه ناحیه رودبار از برگزاری مراسم معنوی یادواره فرماندهان شهید سپاه پاسداران این شهرستان خبر داد.

برگزاری یادواره فرماندهان شهید سپاه رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار کیومرث عاشوری بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: شهرستان رودبار 2 فرمانده شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی افزود: شهید محمدتقی مخزن موسوی و سردار شهید هدایت درویشوند از فرماندهان شهید سپاه رودبار هستند که به دست منافقان کوردل در رودبار و در سامرا به شهادت رسیدند.

این مسئول با اشاره به برگزاری مراسم یادواره فرماندهان شهید سپاه رودبار گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس بازرسی کشور از ساعت دو تا چهار بعد از ظهر فردا جمعه در مسجد حضرت ولی عصر(عج) پایین بازار برگزار می‌شود.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت مهم دانست و اذعان داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا مهم‌ترین ابزار فرهنگی برای مقابله در جبهه نرم دشمن است.

عاشوری یادآور شد: در جنگ سخت، دشمن با تمام ابزارهای نظامی علیه کشور جنگ هشت ساله را تحمیل کرد و مردم با استفاده از همه ابزارها و امکانات در برابر دشمن ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم هر شهرستان و استان در میدان جنگ نرم است، خاطر نشان کرد: در جنگ نرم دفاع از مرزها احساس نمی‌شود و دشمن با استفاده از ابزارهای فرهنگی به دنبال اجرای اهداف خود است.

سرپرست سپاه ناحیه رودبار، وظیفه متولیان فرهنگی را در این زمینه سنگین دانست و ابراز داشت: متولیان فرهنگی باید با ایجاد و تولید برنامه‌های فرهنگی دشمن را در جنگ نرم به عقب برانند.

وی برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در اعیاد، مراسم‌های شهرستان با حضور نسل جوان، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، وبلاگ‌نویسی در تمام حوزه‌های محلات و اقشار را از جمله اقدام‌های صورت گرفته در مقابله جنگ نرم دشمن نامید.

عاشوری شرکت جوانان در سنین مختلف در حلقه‌های شجره طیبه صالحین، فراخوانی، آموزش و حفظ انسجام گردان‌های عاشورا و الزهرا در سطح شهرستان رودبار را از دیگر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی سپاه عنوان کرد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول