اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

یادواره شهدای قلایی در دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای قلایی در دشتستان برگزار شد.

یادواره شهدای قلایی در دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش ‌یادواره شهدای قلایی آبپخش عصر امروز با حضور پرشور مردم، مسئولان محلی و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی در گلزار مطهر شهدای قلایی برگزار شد.

امام جمعه آبپخش در آئین برگزاری این یادواره گفت: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا از اقدامات مهمی است که باید در راستای این امر گام برداریم و یاد و خاطره شهدای گرانقدر را زنده نگه داریم.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: یادواره شهدا فضایی معنوی و روحانی در جامعه برقرار می‌کند و سبب زنده ‌ماندن اهداف و آرمان‌های والای شهیدان در جامعه می‌شود.

وی در همین راستا افزود: جاودانگی یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یکی از مسائل مهمی است که همواره باید مورد توجه و تفسیر قرار گیرد.

رضایی خاطر نشان کرد: معنویت، قداست، تقوا، خداشناسی و ... از عواملی هستند که سبب ماندگاری و جاودانگی یاد و خاطره شهدا در جامعه شده‌اند.

امام جمعه آبپخش اذعان داشت: شهدا اهل جهاد فی‌سبیل‌الله بودند و در قرآن کریم برای مجاهدین فی‌سبیل‌الله اجر و پاداشی عظیم وعده داده شده است.

رضایی عنوان کرد: یکی از گران‌بهاترین و عزیزترین دارایی‌های انسان‌ها جان ایشان است و ما شاهد آن بودیم که شهدا در راه حفظ اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی عزیزترین سرمایه و دارایی خود را تقدیم کردند.

وی ادامه داد: امروز ما با تبعیت تام از ولایت و پایبندی به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توانیم ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.

امام جمعه آبپخش با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه ابراز داشت: مردم با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کردند و آزاداندیشی، بصیرت، احساس مسئولیت، موقعیت‌شناسی و ... را اعلام کردند.

رضایی اضافه کرد: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم با حضور پرشور در صحنه انتخابات و صندوق‌های رای می‌توانند ارادت و پایبندی بیش از پیش خود به اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلام کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول